claes Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 claaaes googlewave.com Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) mr.wackamole googlewave.com @ GoogleWAVE! :D Endret 31. desember 2009 av Wackamole Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Faen jeg håper det er igjen mange biletter. Satt meg i kø igår og startet på 1266, og nå en dag senere er jeg på 983. :S Går det virkerlig så sent? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Faen jeg håper det er igjen mange biletter. Satt meg i kø igår og startet på 1266, og nå en dag senere er jeg på 983. :SGår det virkerlig så sent? Jeg starta på 1400 da jeg begynte å stå i kø 28.12.09. Nå er jeg nummer 189 ...ting tar tid... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Eg gjekk inn i køa no nettopp. Vart nr 1123... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 nummer 420, klarte bestille 2 istedenfor 3 første gangen men nesten tilbake i butikken nå Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Faen jeg håper det er igjen mange biletter. Satt meg i kø igår og startet på 1266, og nå en dag senere er jeg på 983. :SGår det virkerlig så sent? Er ikke noe å være redd for enda. Er igjen 3396 billetter.. http://techserver.gathering.org/tickets Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Phew, var bra det da. ^^ Har endelig bestemt meg for og dra dit nå, så var jeg redd jeg ikke fikk bilett. For før hørte jeg snakk om at billettene brukte og bli solgt ut på dagen? Er vell 3 år siden sist jeg var der nå. ^^ EDIT!!! : En ting til jeg lurer på, sist jeg var der, såv jeg inne i hallen, og det skal jeg aldri gjøre igjen! Fikk maksimalt 3 timer søvn iløpet av den tiden LANet varte. Er det mange hoteller rundt der? Hvor tilig må jeg bestille hotellrom? Endret 31. desember 2009 av blashyrkh Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 EDIT!!! : En ting til jeg lurer på, sist jeg var der, såv jeg inne i hallen, og det skal jeg aldri gjøre igjen! Fikk maksimalt 3 timer søvn iløpet av den tiden LANet varte.Er det mange hoteller rundt der? Hvor tilig må jeg bestille hotellrom? Motellet på andre sida av gata var nesten fullt når jeg bestilte rom en gang i oktober, ellers har du et par hoteller til å velge mellom. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Føler meg heldig som skal sove i en turbuss rett på utsiden av skipet Endret 31. desember 2009 av lars_era Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Deilig og vite at man har bestillt og betalt biletten i det man skal ringe 2010 inn Godt nyttår tg peeps Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 EDIT!!! : En ting til jeg lurer på, sist jeg var der, såv jeg inne i hallen, og det skal jeg aldri gjøre igjen! Fikk maksimalt 3 timer søvn iløpet av den tiden LANet varte.Er det mange hoteller rundt der? Hvor tilig må jeg bestille hotellrom? Motellet på andre sida av gata var nesten fullt når jeg bestilte rom en gang i oktober, ellers har du et par hoteller til å velge mellom. Såpass ja. Om jeg må kjøre en hall time / time for å komme til et hotell gjør jeg det. For det er helt klart værdt det enn å sove inne i hallen. Men jeg lurer på om det er noe jeg bør stresse med nå. Ender vell med at det er bare dyre hoteller igjen tilslutt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Såpass ja. Om jeg må kjøre en hall time / time for å komme til et hotell gjør jeg det. For det er helt klart værdt det enn å sove inne i hallen. Men jeg lurer på om det er noe jeg bør stresse med nå. Ender vell med at det er bare dyre hoteller igjen tilslutt. må ikke være så kresen på hvor du sover da, kjøp ørepropper og liggeunderlag så sover ihvertfall jeg som en engel Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Eg sov på stolen på plassen min kvar natt, og det fungerte supert. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Hehe, det hadde ikke jeg sjangs til ihvertfall, da jeg var der sist. Satt rett vedsiden av en sjappe som spillte noe helt forferdelig musikk hele tiden. Mye bedre og ligge i ei go, mjuk og deilig seng på et hotell enn i den sinnsyke bråkete hallen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) kan sove gjennom en krig etter alle krigsfilmene jeg har sovnet under, men fysj musikk av britney etc så våkner jeg og lurer på hva faen som har skjedd med verden. edit: nr 340 i køen! rykker fremmover. Endret 31. desember 2009 av cruzader Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jeg fant aldri ut hvor sove teltet var i fjor (endelig kan man si det ) så jeg sov inne og det gikk knirkefritt. Endret 1. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 JESS! Da har jeg fått meg en bilett! Og kaffekopp! Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 pululf - vet du hvordan denne koppen ser ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå