Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Men si meg en liten ting, dette har da ingen ting med HW å gjøre? Greit nok at dere hadde en kul rekke, bevares, men dette er da strengt talt og tekniskt sett en informasjonstråd for HWs tilstedeværelse på TG. Slutt å whine.

 

Informasjonen om rekkene kommer med tiden.

 

Var der for 3-4 år siden og da kuttet jeg 11 høyttallerledninger.

Kanskje litt dumt å skrive slike ting når folk høyt oppe i Core for TG er i tråden? Hadde kanskje vært en idé å bare skru ned lyden, evt bare nappe ut kabelen? Sabotasje er ikke tillatt i følge regelverket for TG, ei heller i forhold til norsk lov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg syns ts skal få stå under nyttige linker. fordi dette er tg 10 tråden, ikke hw 10 sin tråd.

 

de fleste nybegynnere ser i tg tråden her på diskusjon.no.

de ser også på førstesiden først-. og da finner dem ts. hmm, for nybegynnere ? fint. det passer jo meg perfekt...

 

blir sur når du skriver at dere har hw allerede....

 

 

Enig!

 

Når jeg ble tipsa av bimme om dette innlegget og så dette selv så ble jeg forbanna selv! Dette er HW forumet,men denne posten er TG10 tråden, 2 forkjellige ting, og når jeg da leser "desverre, vi har HW" så får det til å høres ut som at HW er de store gutta og TS er bare en liten taper rekke, dette er det jeg vil kalle for diskriminering. HW og TS har 2 likheter (sikkert fler, kommer ikke på noe i farta), det ene er at vi begge er en rekke på TG, det andre er at det er mange kule folk på hver rekke, forsjellen er at konseptet er anderledes, men det betyr ikke at en ene rekka er noe dårligere en den andre. TS er kansje en av de minste rekkene på TG, men det er jo forde TS har eksistert i 2 år nå så det er da ikke så mange som har hørt om oss.

 

Ro dere ned, dere skal få så mye oppmerksomhet som dere fortjener.

Likevel kommer en ikke unna det faktum at denne tråden og HW-rekka tråden henger veldig tett sammen, og siden HW-rekka er "hører hjemme" på dette forumet vil den enda opp med å bli mer profilert. Akkurat det er det lite å gjøre med.

 

Det er også liten vits å få opp rekke-informasjon allerede nå, Det er et halvt år til TG begynner, ikke 1-2 måneder. Billettene kommer etter all sannsynlighet ikke før juletider uansett. Så det er ingen som får satt seg på noen rekker enda.

Og jeg tviler på at folk hastesetter seg på HW-rekka, hvis den TS-rekka er så kul som dere sier så setter de seg jo på TS-rekka?

 

Informasjon rundt rekker kommer med tiden, ingen vits å stresse enda. Jeg for min del begynner først å planlegge skikkelig rundt juletider når det kommer til hvor jeg skal sitte og lignende. Og jeg vil tro det gjelder de fleste andre.

Når billettene kommer ut så begynner folk å tenke på hvor de skal sitte. De tenker ikke på det lenge før billettene har kommet ut.

Lenke til kommentar
Hvor mye pleier en bilett å koste egentlig? Så jeg vet hvor mye jeg må holde av på stipendet.. x]

 

700-800 med medlemskap

1000-1200 uten medlemskap

 

Gleder meg til neste år satt på rad 40 bak dere så det blir HW-rekka på meg i år :D

Dessverre satt jeg også ved noen CS tards som ba Team 24 dempe seg :mad:

Endret av martin808
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er så dyrt. Å være med på TG er verdt mye mer 800 for min del. Og de må selvfølgelig ta seg betalt, det koster sikkert veldig mye å arrangere TG, og arrangøren skal helst tjene litt på det også.

 

Og det med med og uten medlemskap, så er det bare å ta med. Det eneste som skjer er at du muligens får et blad i posten i ny og ne. Ellers er det ingen forpliktelser ved å være medlem i KANDU.

Lenke til kommentar

arrangøren skal ikke tjene på det per definisjon.

Det er et null-profitt arrangement som er basert på frivillige. Alle som jobber på TG jobber gratis. De får selvsagt enkelte goder, men de får iallefall ikke betalt.

 

Når du kjøper billett så betaler du for ting som organisasjonen er nødt til å betale for, slike ting som leie av hallen, strøm, utstyr, underholdning osv.

 

Det de evt. har i overskudd, går rett inn i kassen til neste års arrangement, og dersom det blir mye så kommer alle kronene deltagerne til gode i form av mer innleid underholdning eller liknende.

Lenke til kommentar
Jeg syns ts skal få stå under nyttige linker. fordi dette er tg 10 tråden, ikke hw 10 sin tråd.

 

de fleste nybegynnere ser i tg tråden her på diskusjon.no.

de ser også på førstesiden først-. og da finner dem ts. hmm, for nybegynnere ? fint. det passer jo meg perfekt...

 

blir sur når du skriver at dere har hw allerede....

 

Dette er jo ingen offisiell TG-tråd, i tilegg er HardWare.no en søsterside. Dere kan jo opprette en egen tråd for TS-rekka istedenfor.

Lenke til kommentar
arrangøren skal ikke tjene på det per definisjon.

Det er et null-profitt arrangement som er basert på frivillige. Alle som jobber på TG jobber gratis. De får selvsagt enkelte goder, men de får iallefall ikke betalt.

 

Når du kjøper billett så betaler du for ting som organisasjonen er nødt til å betale for, slike ting som leie av hallen, strøm, utstyr, underholdning osv.

 

Det de evt. har i overskudd, går rett inn i kassen til neste års arrangement, og dersom det blir mye så kommer alle kronene deltagerne til gode i form av mer innleid underholdning eller liknende.

Det viste jeg ikke. Men når jeg tenker meg om, så brukte de jo mye av det de fikk i overskudd i fjor (2008) etter alt moms-styret til å gjøre årets TG bedre, så jeg burde vite det. Uansett er ikke 800 dyrt for en av de aller beste dagene i året, eller i livet, for noen :)

Endret av Hanky_
Lenke til kommentar
Synnes de kan ta +200 for de som vil ha med 12v 12w kjølebag.

Helt latterlig at de skylder på strøm her, trekker ikke mer watt en 2 harddisker.

De burde da ha en HHD max grense da, og alle må ha lcd skjerm.

Lys burde heller ikke være lov.

 

man klarer vell seg strengt talt noen dager uten kjøleskap. tror det vil bli stress å skal sjekke om alle som har kjøleskap har betalt. dette er ett dataparty ergo så er det viktigere at skjermene får strøm(uansett har man en max grense per person om hva folk kan bruke) en folk skal ha kald brus til en hver tid :) så lenge man bruker innenfor det man kan bruke av strøm(husker ikke grensa) så kan man bruke det på lys. Beklager men jeg skjønner ikke hvorfor folk skal klage over at de ikke kan ha kjøleskap.

Endret av estella_87
Lenke til kommentar
Synnes de kan ta +200 for de som vil ha med 12v 12w kjølebag.

Helt latterlig at de skylder på strøm her, trekker ikke mer watt en 2 harddisker.

De burde da ha en HHD max grense da, og alle må ha lcd skjerm.

Lys burde heller ikke være lov.

 

Hvor står det om dette? Hvis det blir max hdd grense kan jeg ikkje komme :( Har 17 i hovenpc og 19 og serveren :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...