TheMartine Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Egoistisk og egositisk når det var min far som sa at jeg skulle ta den dyreste ! Poowwwned Themartine (A) Nei da ! kom og punkter min madrass du ----.---- I så fall er du i hvert fall en løgnhals, siden du sa at du ikke gadd å tenke over hvilken type billett du kjøpte. Men heller en løgnhals enn en egoist, altså. Håper bare du valgte riktig type, og ikke foreigner-billett eller noe, hehe. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Til Alle med Google Wave, så er det en wavegruppe for TG og Hwrekka oppe og går. Mangler litt folk tho ^^ Hmm.. Du har ikke en invite da ? Google Wave-tråden her på forumet (er for lat til å linke atm) har mange ubrukte invites. Søk etter den. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Hva er The Gathering 2010 ticket + ticketing fee og The Gathering 2010 ticket (non KANDU-members) + ticketing fee , leik hva er forskjellen? Jeg er ikke KANDU medlem. Iallefall ikke osm jeg vet :S Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Hva er The Gathering 2010 ticket + ticketing fee og The Gathering 2010 ticket (non KANDU-members) + ticketing fee , leik hva er forskjellen? Jeg er ikke KANDU medlem. Iallefall ikke osm jeg vet :S KANDU får støtte for alle medlemmene sine fra staten. vil du av en eller annen grunn ikke bli medlem, så kan du velge å betale denne støtten selv Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Takk, og hva er PTN card by mail ? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Da sender dem deg et kort med et kortnummer som du kan bruke som billett på alle arrangementer som du har handlet hos PTN. - Det sendes btw med Snegleposten (som dem selv kaller det ), og ikke epost. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 hehe themartine jeg kan trygt informere om at jeg ikke er en løgnhals:D Dermed Basta ;D! 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Noen som nylig har stilt seg i kø som kan si sånn ca. hvor lang den er? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Er PTN card verdt det? FKs går det raskere å komme seg inn på TG eller noe? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) You have until tor 31-12-2009 08:59:03 CET to visit the shop and complete your order:http://partyticket.net/tg10/checkout/ ser ut til at jeg bare lar køen gå forbi meg... aner ikke hvem andre som skal dit og tror ikke jeg gidder sitte på HW-rekka... Silo: PTN-kortet gir vel ingen store fordeler så vidt jeg husker. i år var det vel samme kø for alle? er bare praktisk å ha ett lite plast-kort i stedet for en papir-bilett. PTN-kortet kan brukes flere arrangementer enn TG, og det kan brukes hvert år på TG. det koster 35kr, ikke en formue akkurat, men om det er verdt pengene får vel du bestemme Endret 31. desember 2009 av aklla Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 kan noen invite meg til den waven som forumet har gående? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 kan noen invite meg til den waven som forumet har gående? Wave adresse? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 [email protected] er det ikke? ellers er det mailen min Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 kan noen invite meg til den waven som forumet har gående? Wave adresse? herrbrun ætt googlewave dått com Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) kan noen invite meg til den waven som forumet har gående? Spør om det samme jeg også Endret 31. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg å. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg å. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 w0bnimail googlewave.com Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Hvis vi skal innvitere dere må dere jo si hva wave brukern deres er så vi kan adde dere, slik som w0bni gjorde :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå