Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som har bestilt kaffekoppen? Eller vet hvordan den ser ut? Jeg bestilte den, men aner ikke hvordan den ser ut. Kostet ikke så mye, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Jo, den kostet relativt mye til å være en kaffekopp. 165 kroner for noe å drikke av er ganske mye, med mindre den er veldig spesiell på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 regner med den er hvit med tg logon på...har en tg kopp fra 2007 eller noe Lenke til kommentar
Dezu.l Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Noen spørsmål angående bestillinga.. Når man kjøper billeter, velger man hvor man skal sitte samtidig ? Jeg og en kamerat har tenkt til og sitte sammen på tg i år, så bør vi da bestille sammen ? Sånn at en av oss kjøper 2 billeter? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Noen spørsmål angående bestillinga.. Når man kjøper billeter, velger man hvor man skal sitte samtidig ? Jeg og en kamerat har tenkt til og sitte sammen på tg i år, så bør vi da bestille sammen ? Sånn at en av oss kjøper 2 billeter? hvor man skal sitte kommer senere. først kjøper man biletter(om dere kjøper en hver eller en kjøper begge har ingenting å si). en stund før plasseringene kommer kan man velge seater, det er denne personen som velger hvem som skal sitte hvor, så om f.eks du er seater for kameraten din kan du velge hvor begge skal sitte. Lenke til kommentar
Dezu.l Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Ah! Bra. Da var 2 billeter bestilt Men vil de 2 billetene stå i hans navn da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Ah! Bra. Da var 2 billeter bestilt Men vil de 2 billetene stå i hans navn da? han vil alltid stå som eier av bilettene, men kan sette hvem han vil som brukere. Lenke til kommentar
Dezu.l Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 sånn ja! da skal alt være i orden Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Spørsmål angående bestilling. Det står at jeg må ha en user, jeg forstår ikke hva dette vil si, jeg har bestilt og betalt, og det ser ut som jeg er ferdig, men når jeg går på printable ticket, så står der "no user" Kan noen forklare meg dette, hvis de forsto spørsmålet mitt? Jeg vet at formuleringen på spørsmålet mitt suger... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Spørsmål angående bestilling. Det står at jeg må ha en user, jeg forstår ikke hva dette vil si, jeg har bestilt og betalt, og det ser ut som jeg er ferdig, men når jeg går på printable ticket, så står der "no user" Kan noen forklare meg dette, hvis de forsto spørsmålet mitt? Jeg vet at formuleringen på spørsmålet mitt suger... du kan vel sette user der ett eller annet sted? en bilett uten bruker er ubrukelig, så du må ha en bruker der... Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Ok, jeg har 2 accounter på PTN jeg sto i kø med, og kjøpte 5 billetter på den ene og 2 på den andre (Har min bror's navn på den andre acc'en) Vil jeg ikke kunne seate de folka med mindre de også har PTN? Edit: Fikk svar, sorry. Endret 30. desember 2009 av MjusicForLife Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Spørsmål angående bestilling. Det står at jeg må ha en user, jeg forstår ikke hva dette vil si, jeg har bestilt og betalt, og det ser ut som jeg er ferdig, men når jeg går på printable ticket, så står der "no user" Kan noen forklare meg dette, hvis de forsto spørsmålet mitt? Jeg vet at formuleringen på spørsmålet mitt suger... du kan vel sette user der ett eller annet sted? en bilett uten bruker er ubrukelig, så du må ha en bruker der... Kan du forklare meg hvordan jeg kan gjøre det? Det står : Ticket: Langt nr.. Type: The Gathering 2010 ticket User: No one Reason: There is no user Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Til Alle med Google Wave, så er det en wavegruppe for TG og Hwrekka oppe og går. Mangler litt folk tho ^^ Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Er det noen som kan forklare meg hvordan man hasher filer please? Also, jeg er nå nummer 500 i køen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Finaly! 3,57 TB hashed Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Er det noen som kan forklare meg hvordan man hasher filer please? Also, jeg er nå nummer 500 i køen Du laster ned ApecDC eller Dc++ så starter du programmet for og så gå til innstillinger. Deretter velger du add folder e.l. Endret 30. desember 2009 av martin808 Lenke til kommentar
larsere Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Til Alle med Google Wave, så er det en wavegruppe for TG og Hwrekka oppe og går. Mangler litt folk tho ^^ Hmm.. Du har ikke en invite da ? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 99+ nye fra Hardware.no på Google wave xD Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Da var 2 stk TG2010 billetter kjøpt, til meg og en kompis ^^, Lenke til kommentar
larsere Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Haha, Diskusjon 2.0 Noen som vet når trekningen på den PS3'en er ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå