Mr.Anki Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hei. Jeg har vært i tg køa ganske lenge nå, men når jeg sjekket mailen min nå for 10 min sia fant jeg ut at jeg hadde vært en halvtime for sein til å kjøpe biletter, og jeg måtte stille meg i køa på nytt -.- så er det for seint for meg å få bilett til tg nå : ( ? er nr 1360 i køa nå Jeg tipper det går smooth uansett, bare pass på å følg med litt bedre neste gang du kommer fram til shoppen :b Det går nok fint ja, var 4000 billetter igjen nå. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hah. Jeg skal punktere den gigantiske flåten av en madrass, jeg, Rudde. Hva sier du da? Hm? Hm? Jeg raporterer deg for hærverk Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hah. Jeg skal punktere den gigantiske flåten av en madrass, jeg, Rudde. Hva sier du da? Hm? Hm? Jeg raporterer deg for hærverk Jeg skal sove på den Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 På min? HAHA drøm vidre Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Vent og se. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 På min? HAHA drøm vidre Du har valget enten at Dovito sover på den, eller at du våkner opp en dag gaffet fast på den midt i Mjøsa Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 eller bare at jeg kaster guttungen vekk når jeg er trøtt som jeg gjorde i år fant en random kid og vekket han og sa: GTFO jeg skal sove. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg og noen kompiser er 1371,72 og 73 i køa. Hvor lang tid tar dette ca? 1-2mnd? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 eller bare at jeg kaster guttungen vekk når jeg er trøtt som jeg gjorde i år fant en random kid og vekket han og sa: GTFO jeg skal sove. Det var ikke snilt =/ Hadde noen sagt sånt til meg, skal jeg love deg det hadde blitt konsekvenser, ja. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 eller bare at jeg kaster guttungen vekk når jeg er trøtt som jeg gjorde i år fant en random kid og vekket han og sa: GTFO jeg skal sove. Det var ikke snilt =/ Hadde noen sagt sånt til meg, skal jeg love deg det hadde blitt konsekvenser, ja. Jammen er forskjell på folk vettu jager ikke vekk Jenger/kvinner men derimot guttunger på 14 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg og noen kompiser er 1371,72 og 73 i køa. Hvor lang tid tar dette ca?1-2mnd? 72 og 73 handler sikkert innen helga. 1371...tjah, et par uker toppen. Tipper jeg. Går veldig fort nå. Jammen er forskjell på folk vettu jager ikke vekk Jenger/kvinner men derimot guttunger på 14 Ah, da er det greit. Alt som ikke angår meg...ja, du veit. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Kjinner meg! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 eller bare at jeg kaster guttungen vekk når jeg er trøtt som jeg gjorde i år fant en random kid og vekket han og sa: GTFO jeg skal sove. Du kan jo bare prøve deg, jeg kan være ganske gretten på morran og hvis du kaster meg avgåre så våkner jeg og får energien til å hevne meg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Vi får dele da vettu Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Vi får dele da vettu Yeah Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg og noen kompiser er 1371,72 og 73 i køa. Hvor lang tid tar dette ca?1-2mnd? Jeg har beveget meg ca. 300 plasser i døgnet nå, så tror ikke det tar så lang tid. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Og jeg har bevegd meg fra 1300 til 800 siden i går, så er vel fremme i luka om noen dager. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 2,8 TB hashed bare 800 GB igjen :-P Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 hehe jeg gadd ikke tenke på hvilke bilettype jeg kjøpte, bare tok en. er ikke jeg som betaler uansett... Egoisme i stor stil? Fysjameg. Egoistisk og egositisk når det var min far som sa at jeg skulle ta den dyreste ! Poowwwned Themartine (A) Nei da ! kom og punkter min madrass du ----.---- 1 Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som har bestilt kaffekoppen? Eller vet hvordan den ser ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå