Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg lurer litt på dette jeg også.

Jeg hasher da ingenting når jeg er hjemme?

Jeg laster de bare rett ned, kan ikke det også gjøres på TG? Eller?

 

På TG bruker vi DC++ om du allerede bruker det hjemme er det da ingen problem men det er iallefall masse lokale DC++ hubber med god speed. Derfor hasher vi.

 

hashing komprimerer informasjonen om filen akuratt som en .torrent fil.

Lenke til kommentar
Hva er fordelen med DC++?

at alt er lokalt på TG.

jeg fikk ~100mbit inn på pc`n i fjor(altså 100% av nett-kapasiteten), det sliter du med å få til med limewire eller utorrent...

 

btw, står i kø nå, men fortsatt VELDIG usikker på om jeg kan/vil komme...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har vært i tg køa ganske lenge nå, men når jeg sjekket mailen min nå for 10 min sia fant jeg ut at jeg hadde vært en halvtime for sein til å kjøpe biletter, og jeg måtte stille meg i køa på nytt -.- så er det for seint for meg å få bilett til tg nå : ( ? er nr 1360 i køa nå

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har vært i tg køa ganske lenge nå, men når jeg sjekket mailen min nå for 10 min sia fant jeg ut at jeg hadde vært en halvtime for sein til å kjøpe biletter, og jeg måtte stille meg i køa på nytt -.- så er det for seint for meg å få bilett til tg nå : ( ? er nr 1360 i køa nå

Nei, det er langt ifra forsent :roll: Ikke halvparten har gått en gang :) Så slapp av :wee:

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har vært i tg køa ganske lenge nå, men når jeg sjekket mailen min nå for 10 min sia fant jeg ut at jeg hadde vært en halvtime for sein til å kjøpe biletter, og jeg måtte stille meg i køa på nytt -.- så er det for seint for meg å få bilett til tg nå : ( ? er nr 1360 i køa nå

 

Jeg tipper det går smooth uansett, bare pass på å følg med litt bedre neste gang du kommer fram til shoppen :b

Lenke til kommentar

hehe jeg gadd ikke tenke på hvilke bilettype jeg kjøpte, bare tok en. er ikke jeg som betaler uansett...

 

 

Men jeg har en GB Switch liggende på rommet siden vi har en ganske kjapp linje hjemme, tror du jeg kan ta med den?

husker ikke helt hva den heter men men ...

 

Tenkte på den hylla jeg skal ha, så skal jeg lage lissom et mini rack som jeg kan montere eksterne harddisker og Switch`er, men 2 x 120 mm Luft kjøling.

 

 

hadde det funka ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...