Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Og da var 2 TB med filer hashet Endret 29. desember 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
larsere Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Oy, sandt det, må få hashet FØR tg. I fjord brukte jeg de to første dagene til det Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 har vel formatert 3-4 ganger før tg så gidder ikke enda Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hva er det dere gjør når dere sier at dere hasher filene, krypterer dere dem? Lenke til kommentar
Fland Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, jeg lurer litt på dette jeg også. Jeg hasher da ingenting når jeg er hjemme? Jeg laster de bare rett ned, kan ikke det også gjøres på TG? Eller? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, jeg lurer litt på dette jeg også.Jeg hasher da ingenting når jeg er hjemme? Jeg laster de bare rett ned, kan ikke det også gjøres på TG? Eller? På TG bruker vi DC++ om du allerede bruker det hjemme er det da ingen problem men det er iallefall masse lokale DC++ hubber med god speed. Derfor hasher vi. hashing komprimerer informasjonen om filen akuratt som en .torrent fil. Lenke til kommentar
Fland Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ok, men LimeWire da? Kan laste ned sånn som hjemme? Og når jeg laster ned fra µtorrent trenger jeg ikke tenke på noe "hashing" tull? :-P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ok, men LimeWire da? Kan laste ned sånn som hjemme?Og når jeg laster ned fra µtorrent trenger jeg ikke tenke på noe "hashing" tull? :-P Hvis du bruker samme program hjemme og på TG, trenger du ikke tenke på det. Om du derimot velger å bruke DC++ når du kommer på TG, må du hashe. Det er opp til deg, med andre ord ^^ Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hva er fordelen med DC++? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hva er fordelen med DC++? Lenge siden jeg har brukt det faktisk (forrige LANet jeg var på det) Du deler filene dine med resten av skipet liksom Men kun de filene du vil dele da Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hva er fordelen med DC++? at alt er lokalt på TG. jeg fikk ~100mbit inn på pc`n i fjor(altså 100% av nett-kapasiteten), det sliter du med å få til med limewire eller utorrent... btw, står i kø nå, men fortsatt VELDIG usikker på om jeg kan/vil komme... Endret 29. desember 2009 av aklla Lenke til kommentar
Dezu.l Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hei. Jeg har vært i tg køa ganske lenge nå, men når jeg sjekket mailen min nå for 10 min sia fant jeg ut at jeg hadde vært en halvtime for sein til å kjøpe biletter, og jeg måtte stille meg i køa på nytt -.- så er det for seint for meg å få bilett til tg nå : ( ? er nr 1360 i køa nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hei. Jeg har vært i tg køa ganske lenge nå, men når jeg sjekket mailen min nå for 10 min sia fant jeg ut at jeg hadde vært en halvtime for sein til å kjøpe biletter, og jeg måtte stille meg i køa på nytt -.- så er det for seint for meg å få bilett til tg nå : ( ? er nr 1360 i køa nå Nei, det er langt ifra forsent Ikke halvparten har gått en gang Så slapp av Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hei. Jeg har vært i tg køa ganske lenge nå, men når jeg sjekket mailen min nå for 10 min sia fant jeg ut at jeg hadde vært en halvtime for sein til å kjøpe biletter, og jeg måtte stille meg i køa på nytt -.- så er det for seint for meg å få bilett til tg nå : ( ? er nr 1360 i køa nå Jeg tipper det går smooth uansett, bare pass på å følg med litt bedre neste gang du kommer fram til shoppen :b Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Min billett i fjor vart kjøpt rundt 1. mars, og det gjekk heilt utan problem. Denne gongen har eg ikkje stilt meg i kø enda ein gong, men det er vel på tide snart... ^^, Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Var på ett lan her for ikke så lenge siden bruke 99% av gbit Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 hehe jeg gadd ikke tenke på hvilke bilettype jeg kjøpte, bare tok en. er ikke jeg som betaler uansett... Men jeg har en GB Switch liggende på rommet siden vi har en ganske kjapp linje hjemme, tror du jeg kan ta med den? husker ikke helt hva den heter men men ... Tenkte på den hylla jeg skal ha, så skal jeg lage lissom et mini rack som jeg kan montere eksterne harddisker og Switch`er, men 2 x 120 mm Luft kjøling. hadde det funka ? 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 hehe jeg gadd ikke tenke på hvilke bilettype jeg kjøpte, bare tok en. er ikke jeg som betaler uansett... Egoisme i stor stil? Fysjameg. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 hehe jeg gadd ikke tenke på hvilke bilettype jeg kjøpte, bare tok en. er ikke jeg som betaler uansett... Egoisme i stor stil? Fysjameg. Bare ikke ta soveplassen min du. Eller prøve å ta den mens jeg sover! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hah. Jeg skal punktere den gigantiske flåten av en madrass, jeg, Rudde. Hva sier du da? Hm? Hm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå