I.A.G. Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Hva er PTN Card? Noe jeg må kjøpe eller? Det er kjekt å ha, men du er ikke nødt. Du slipper å matte styre med papirrot når du skal inn, bare gir dem kortet. (Selv om jeg tar med papirene for sikkerhets skyld også...) Lenke til kommentar
alehalse Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hva er PTN Card? Noe jeg må kjøpe eller? Det er kjekt å ha, men du er ikke nødt. Du slipper å matte styre med papirrot når du skal inn, bare gir dem kortet. (Selv om jeg tar med papirene for sikkerhets skyld også...) Må ta å få meg sånt kort Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Begynner å hashe filene mine jeg. Hvis jeg drar da. De tar jo ikke imot pengene mine så gudene vet :-P Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hvor lang er køa? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Da er det ikke lenge til jeg blir kasta ut av shoppen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 TG biletter kjøpt og betalt Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Skal kjøpe biletter, men har noen spørsmål. Hvis jeg venter noen dager er det liten skjans får å få tak i biletter? OG når kan man velge plasser? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 nikolai-n Du kan få deg billeter helt til rett før tg, men da er dem sikkert seatet. ( brukte billeter skulle jeg til og si ;D ) Plasser kan man velge om noen uker ? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Plasser kan man velge om noen uker ? ja tror seatingen starter snart men jeg kjøpte den billetten til 1050 kr men er jeg garantert plass da? Bordplass lissom ?? for det står: Most importantly you can reserve seats if you have tickets for that. tenger jeg og engste meg? 1 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hvorfor kjøpte du den dyre billetten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Plasser kan man velge om noen uker ? ja tror seatingen starter snart men jeg kjøpte den billetten til 1050 kr men er jeg garantert plass da? Bordplass lissom ?? for det står: Most importantly you can reserve seats if you have tickets for that. tenger jeg og engste meg? Du får garantert bordplass, men hadde jeg vært deg hadde jeg solgt billetten tilbake til PTN og kjøpt den billigere billetten istedenfor. En kan seate med begge billettene, men det er ikke åpnet for seating enda, det skjer nok først om noen uker. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 er man ikke garantert bordplass :O ? Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jo, man er det! Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 lol, selg billeten og kjøp den billige. bruk resten på noe annet plass får du uannsett, JOin ts rekka... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg gikk til banken (sparebank 1) for å få meg Visa Gavekort, men neida de hadde sære åpningstider i romjula de! Kom 9 min for sent etter å ha vandret 2,5 km ^^ Og jeg hadde ikke murligheten til å komme tidligere fordi jeg jobbet. Også går jeg bort til Postbanken da og de hadde ikke noe visa gavekort og det var HELT umulig og betale på nettet om jeg hadde visa electron. Så jeg gikk tomhendt hjem igjen og nå har jeg ikke tilgang til shoppen mere Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) TG biletter kjøpt og betalt May I congratulate you sir, on making such a fantastic decision? Og forresten, Rudde. Har du ingen foreldre, eldre søsken, tanter, onkler, fettere, kusiner, besteforeldre eller andre kjente du kunne fått hjelp av? Endret 29. desember 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) TG biletter kjøpt og betalt May I congratulate you sir, on making such a fantastic decision? Og forresten, Rudde. Har du ingen foreldre, eldre søsken, tanter, onkler, fettere, kusiner, besteforeldre eller andre kjente du kunne fått hjelp av? Nei ^^, Nå er det jo litt sent uansett ^^ KANDU Endret 29. desember 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 det er ikke så problematisk og stille seg i kø på nytt, jeg kjøpte billeten min med engang de kom ut og stile meg i kø på nytt, nå er jeg straks i shoppen igjen. skaff deg penger fort så blir det tg på deg og! Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Og de selger sånne visa gavekort på Narvesen og 7elleven Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 TG biletter kjøpt og betalt May I congratulate you sir, on making such a fantastic decision? fant ut at det var best, hadde vist mer penger en jeg todde så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå