Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Helt enig themartine :D

 

Jeg er veldig glad i mine foreldre. De tvinger meg nesten til og dra på tg, og de sier at det er dem som skal betale for sånne arrangement men jeg tvang dem jo til og betale selv.

 

Jeg synes det er riktig at jeg skal betale sånne ting selv, da jeg får nok av andre ting i hverdagen :devil:

 

Edit_: ja jeg fikk billeten min i boks litt før kl 12

Endret av b-i-m-m-e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, nå er det mulig jeg ikke kommer meg på TG i det hele tatt. Er så blakk som det går an å bli, og det ser ikke lysere ut framover. Foreldrene mine nekter å låne meg penger fordi jeg allerede skylder dem flere tusen. En mulighet kan være å låne av noen venner, men jeg vet ikke hvor lystne de er på det. Kanskje jeg rett og slett er blitt voksen og funnet ut av at jeg ikke har råd til å gjøre alt jeg har lyst til :cry:

 

Er det en oversikt over antall solgte billetter slik det var i fjor?

 

Edit: Der var den. Link. 4499 billetter igjen.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Kanskje jeg rett og slett er blitt voksen og funnet ut av at jeg ikke har råd til å gjøre alt jeg har lyst til :cry:

 

Voksen? Alt handler om prioriteringer!

Jeg tar meg råd til det jeg har lyst til, dog har ikke jeg lyster langt utover rimlighetens grenser ;) Penger vokser ikke på trær, heldig vis!

 

EDIT: Liten skrivefeil.

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Det er så mye jeg har lyst til, og som du sier: prioriteringer. Jeg har ikke gledet meg like mye til TG i år som jeg har gjort de forrige tre årene. Jeg har lyst til å dra dit og jeg er rimelig sikker på at jeg kommer til å angre når jeg sitter og leser i denne tråden i påsken. Likevel er det mye annet jeg må bruke penger på; VIF sesongkort, Roskilde-billett, Sonisphere Festival og gjeld.

Lenke til kommentar

Faen.....Grunnet at jeg går på folkehøyskole nede på sørlandet, kompis hvis far skulle kjørt oss, er uten lappen og fordi gubbene vil på hytta, blir det ikke noe TG på meg eller brodern i år.

 

Det er med mindre noen er villige til å kjøre meg fra Birkeland og hente brodern i Bærum og kjøre oss tilbake sammen md en god mengde utstyr......

Lenke til kommentar
Hvor lenge kan en få refundert billettene sine?

 

Må en betale billettene med en gang?

 

24 februar kl 12.00 er siste frist for refundering, etter det jeg fikk med meg fra partyticket sin side.

 

Det andre kan jeg ikke svare på. Men frem til nyttår må den kjøpes/betales innen 24 timer etter det er din tur.

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...