Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hva har skjedd med TG shoppen? Kan vi ikke betale via bankoverføring lenger?

 

Ver så snill, les. På nyåret kan du det!

 

Er det en konsperasjon mot alle under 18 år? Alle under 18 år får ikke lov å vinne en PS3?

 

Helt klart, KANDU er en stor ond organisasjon som hater de som er under 18..

 

Men litt mer seriøst: Tar jeg ikke feil kan en ha nettbank så fort en er gammel nok til å ha bankkort, jeg kunne ihvertfall det i DNB. Og har en ikke nettbank, har en vel foreldre, venner eller søsken som har det?

 

For min del var det kredittkortet som måtte lide for billettene, hurra for å bruke penger jeg ikke har :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva mener du jeg skal gjøre gå ut av køen og inn igjen og kanskje komme frem etter 01.01 og hvis jeg ikke gjør det så må jeg inn IGJEN og oppleve den ubehagelige følelsen av og ikke ha en bilett og motta tonnevis med spammail vær dag?

 

Er virkelig muligheten for å vinne en PS3 så viktig at du dropper TG?

 

Mer at jeg uthever muligheten. For slik du reagerer skulle en tro at alle som kjøpte billett før nyttårsaften var garantert en PS3. Da hadde jeg skjønt at du reagerte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nei, jeg driter egentlig i PS3'en hadde kanskje vært kjekt med en blu-ray spiller til men ellers driter jeg i den.

 

Men poenget er at jeg må vente lengre en mange at jeg nå må trekke meg ut av shoppen for å stille meg bakerst igjen når jeg var fremst og hadde pengene klare!

 

Hva med å spørre feks. foreldre om de kan betale for deg?

Lenke til kommentar
Nei, jeg driter egentlig i PS3'en hadde kanskje vært kjekt med en blu-ray spiller til men ellers driter jeg i den.

 

Men poenget er at jeg må vente lengre en mange at jeg nå må trekke meg ut av shoppen for å stille meg bakerst igjen når jeg var fremst og hadde pengene klare!

 

Hva med å spørre feks. foreldre om de kan betale for deg?

 

 

HA! Ja jeg kan jo drømme.

Lenke til kommentar
Nei, jeg driter egentlig i PS3'en hadde kanskje vært kjekt med en blu-ray spiller til men ellers driter jeg i den.

 

Men poenget er at jeg må vente lengre en mange at jeg nå må trekke meg ut av shoppen for å stille meg bakerst igjen når jeg var fremst og hadde pengene klare!

 

Hva med å spørre feks. foreldre om de kan betale for deg?

Eller du bare kan låne visakortet dems en natt.

Også gi dem 800NOK ;)

Husk: lettere med tilgivelse enn tilatelse.

Lenke til kommentar
Nei, jeg driter egentlig i PS3'en hadde kanskje vært kjekt med en blu-ray spiller til men ellers driter jeg i den.

 

Men poenget er at jeg må vente lengre en mange at jeg nå må trekke meg ut av shoppen for å stille meg bakerst igjen når jeg var fremst og hadde pengene klare!

 

Hva med å spørre feks. foreldre om de kan betale for deg?

Eller du bare kan låne visakortet dems en natt.

Også gi dem 800NOK ;)

Husk: lettere med tilgivelse enn tilatelse.

 

JA! For en glimrende ide ikke internett på en uke eller to og hvis jeg er sikkelig uheldig ikke strøm (Ja de har truet med det å)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
JA! For en glimrende ide ikke internett på en uke eller to og hvis jeg er sikkelig uheldig ikke strøm (Ja de har truet med det å)

 

Høres ikke så alt for ille ut det, hvis en virkelig vil på TG er det jo verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Køen har gått veldig kjapt, i første mailen fra PTN sto det at jeg var nummer 384 eller noe slikt i køen, nå er jeg nummer 13.

 

Begynte på nr 1220 og er på ca 800 nå så går ganske fort ja. Da er det bare å sette igang med planlegging og hylle da, lure løsninger må til når man skal ha hylle for tre og jeg ikke har hengerlappen xD

 

Er da vell bare å låne et visakort om man ikke har selv? Bankkortet til mamma/pappa er vell visa :p

 

hva med venner over 18? vil man virkelig på tg ordner man det.

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
JA! For en glimrende ide ikke internett på en uke eller to og hvis jeg er sikkelig uheldig ikke strøm (Ja de har truet med det å)

 

Høres ikke så alt for ille ut det, hvis en virkelig vil på TG er det jo verdt det.

 

Så du trodde ikke staffen ofc innebar og ikke få lov å dra på TG? :-P

Lenke til kommentar
JA! For en glimrende ide ikke internett på en uke eller to og hvis jeg er sikkelig uheldig ikke strøm (Ja de har truet med det å)

 

Høres ikke så alt for ille ut det, hvis en virkelig vil på TG er det jo verdt det.

 

Så du trodde ikke staffen ofc innebar og ikke få lov å dra på TG? :-P

Hvis du har Dnb (postbanken) kan du ringe til dem, så sier de opplysningene du trenger for å handle på nett over tlf. :)

 

 

Faen assa får ikke bestemt meg, tg eller ikke tg

Just do it go for TG

Endret av martin808
Lenke til kommentar
Så lett som dette har jeg aldri fått tak i billetter før. Gikk jo smooth som rakkern denne gangen, jeg rakk jo ikke bli stresset engang 0.o

 

Nice.

 

Helt sant. Viste ikke at jeg var i køen en gang jeg før jeg så innboksen min.

Meldte meg på for en stund siden, men etter å ha lest litt på nett skulle den jo ikke gjelde grunnet noen avtaler som ikke var ferdig etc.

Vell biletter er i boks nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...