Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kritikk til trådstarter:

1) Du bør ta deg en tur innom skolen om du er ferdig siden du tydlig vis ikke har lært deg at påsken flytter på seg. den er ikke lik som i fjor. i år starter Tg 31. mars og slutter 4 april. som faktisk er i påske uka. 2) Prisen er heller ikke sikker ettersom at den varierer med det tg trenger for å arangeres.

3) Når bilettene starter å selges er heller ikke sikkert ettersom at ingen vet når det er klart med tanke på alt annet som må gjøres først.

4) angående ptn: det er alderig heller sikert at biletter blir solgt gjennom ptn, men høyst sansynelig ettersom at det er dette de har brukt den siste tiden og det som har fungert hitentil.

 

som du ser er alt dette variabler som ikke kan sies med sikkerhet at stemmer før det er rundt 4-5 mnd. til tg starter, ikke 7 mnd. før noe som er frykterlig lang tid. så når det nermer seg advent vet man mer og det er da man kan begynne å si ting med sikkerhet men ingenting er sikkert før midveis i noember.

 

 

så dette er ikke for å rakke ned på deg eller noen andre men det er fordi at det su skriver kan være feil og det da at andre tar det for god fisk er ikke bra hvis det er feil. så om du kunne ha rettet opp dette så hadde dette vert fint. jeg sier ikke at alt er galt men rett nå på dette siden dette ikke er ting som er sikre. om du lurer på hvor datoene mine iht. tg kommer fra så kan jeg gi deg linken her: http://hoa.no/default.asp?pageUrl=frames/arrcalifr.asp

 

dette er også en fin link du kan legge til i guiden. en annen ting er at du kan legge til er at SANSYNELIGVIS starter det 09:00 på onsdag og at man SANSYNELIGVIS må være ut innen 14:00 på søndag.

 

Leste igjennom tråden nå..

Du kan jo ta deg en liten tur på skolen selv? du skriver feil FLERE ganger i innlegget ditt. Jeg syns wheelman er lur! å starte EN TG2010 tråd, er bedre enn 40 forskjellige som popper opp rundt her :D

 

PS! skal dit "i år" for første gang :D

Lenke til kommentar

Jeg syns ts skal få stå under nyttige linker. fordi dette er tg 10 tråden, ikke hw 10 sin tråd.

 

de fleste nybegynnere ser i tg tråden her på diskusjon.no.

de ser også på førstesiden først-. og da finner dem ts. hmm, for nybegynnere ? fint. det passer jo meg perfekt...

 

blir sur når du skriver at dere har hw allerede....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg vil gjerne ha info om rekker nå jeg. så folk kan planlegge litt i god tid før tg. og ikke bare haste setter seg på hw....

 

Du har fått med deg at TG er i påsken?

 

Og at det er flere måneder til?

Billettene kommer uansett ikke før juletider.

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke lov med kjøleskap/kjølebag?

12w 12v FYFYFY

60.000w anlegg welcome

><

 

 

 

Var der for 3-4 år siden og da kuttet jeg 11 høyttallerledninger.

Kun til anlegg som spillte så høyt at ingen kunne hørre noe annet og på toppen av det hele var det ingen der.

Sette på rosa hellikopter på max i repeat for å stikke å sove på hotell = klipp.

Tok faktisk 7 timer før en fyr kom til anlegget for å banne.

Lenke til kommentar
Jeg syns ts skal få stå under nyttige linker. fordi dette er tg 10 tråden, ikke hw 10 sin tråd.

 

de fleste nybegynnere ser i tg tråden her på diskusjon.no.

de ser også på førstesiden først-. og da finner dem ts. hmm, for nybegynnere ? fint. det passer jo meg perfekt...

 

blir sur når du skriver at dere har hw allerede....

 

 

Enig!

 

Når jeg ble tipsa av bimme om dette innlegget og så dette selv så ble jeg forbanna selv! Dette er HW forumet,men denne posten er TG10 tråden, 2 forkjellige ting, og når jeg da leser "desverre, vi har HW" så får det til å høres ut som at HW er de store gutta og TS er bare en liten taper rekke, dette er det jeg vil kalle for diskriminering. HW og TS har 2 likheter (sikkert fler, kommer ikke på noe i farta), det ene er at vi begge er en rekke på TG, det andre er at det er mange kule folk på hver rekke, forsjellen er at konseptet er anderledes, men det betyr ikke at en ene rekka er noe dårligere en den andre. TS er kansje en av de minste rekkene på TG, men det er jo forde TS har eksistert i 2 år nå så det er da ikke så mange som har hørt om oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...