Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han ikke interessert i sex lengre?

Anbefalte innlegg

Ok, jeg har et problem jeg begynner å bli pisslei av. Jeg er en jente på 20 som er sammen med en gutt jeg synes er superdigg på utsiden og innsiden, og han sier det samme om meg. I det siste har jeg begynt å føle meg mindre tiltrekkende fordi han virker som han ikke bryr seg om sex i det hele tatt.

Jeg har prøvd å si til han at vi må kanskje gjøre noe for det, men det virker som at han tror at sex må komme helt naturlig. Jeg blir ofte avvist, men når jeg prøver å snakke om det sier han at han ikke avviser meg og at jeg misforstår, at jeg burde prøvd litt lengre før jeg begynte å klage om det for nå har jeg ødelagt alt. Da blir han gjerne litt sinna på meg og "oppgitt", føler han tar seg selv så høytidelig.

Jeg føler at jeg gjør så mye jeg kan, jeg vet bare ikke hvordan jeg kan tenne han lenger :( Vi har hatt litt problemer, og han har sagt at det er derfor, han forbinder meg med tristhet osv. Joda, hyggelig å høre det..

Jeg har på en måte godtatt litt at det har vært sånn, men nå har det gått et halvt år eller noe! Det første halvåret var bra og jeg har aldri hatt så bra sex. Men nå.... Det gjør veldig vondt inni meg. Jeg prøver å gjøre alt han vil, jeg suger han til han kommer hvis han vil, jeg rir han til han kommer hvis han ikke orker å gjøre så mye...

NOEN RÅD? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å forstå dette så best som mulig;

Dere har vært sammen i 1 år og så er forholdet deres "stoppet opp" eller er det bare dette med sex som stopper opp. Noen ganger så kan enkelt personer oppleve litt trasige ting uten at det har noe med den andre parten i forholdet å gjøre. Det kan være en tanke som angår vanskeligheter på jobb eller noe helt helt privat for personen. I slike tilfeller er det veldig viktig å gi den andre personen tid og støtte.

Dvs; Du kan jo prøve å snakke med han om det er noe han tenker på eller om det er noe du kan hjelpe han med. Sex er ikke det viktigste i livet, litt rart at han er avvisende, men han kan jo ha sin grunn. Som sagt prøv å snakke med han :)

Lenke til kommentar

Med en gang sex mangler i forholdet, preges hele forholdet av det. At dere har problemer i forholdet ødelegger nok veldig mye. Om han er usikker på forholdet, så er det nok ikke så lett for han å ha sex med deg. Prøv å finn tilbake til slik forholdet en gang var. Finn igjen forelskelsen, gjør ting dere gjorde tidlig i forholdet.

Lenke til kommentar

Støtter de to over. Jeg er overbevist om at så lenge han er ærlig når han sier at han fortsatt elsker deg, så er det antakeligvis noe han er plaget av som han sliter med å fortelle til andre (inkludert deg). Husk at selv om et forhold har vart et år så kan det for enkelte ta mye lengre tid før de fullt ut stoler på den andre parten. Ikke tving frem noe og bestem deg for om du ønsker å ta den lange veien og godta at det er slik for en stund. Om du selv er usikker på om dette leder noen vei må du kanskje gå en runde med deg selv først, elsker du ham virkelig og hva ville du gjort for ham? Hvis du tviler på at han snakker sant om at han elsker deg så kanskje han bør presses litt på det området, men forsiktig - menn liker sjelden å bli presset til å snakke, selv om de trenger det av og til ;)

Du kan jo innlede en samtale med å snakke om kjærligheten i deres forhold, lede det videre inn på om han (eller du) synes dere ikke gjør nok kjæreste-ting sammen, for så å bringe samtalen videre inn på sexlivet deres. Forsøk å finn ut av om det er noe som mangler i forholdet.

Slik jeg kjenner mange gutter så sliter de ofte med å snakke om sånt, og kan føle det plagsomt når de blir presset til å snakke om slikt. Min anbefaling er derfor å reise vekk et sted, dra til en hytte, ta en natt på hotell eller noe der dere får være i fred og tid til å bare konsentrere dere om hverandre.

Når du er overbevist om at det ikke har noe med forholdet deres å gjøre så bør du på en forsiktig måte konfrontere han med det. Kanskje du blir overbevist om at det er noe annet som plager han? Hvis det er slik så er det viktig at du får han til å forstå at du alltid vil være der for ham, og hvis han vil snakke om det så er du der og lytter. Si at du kanskje ikke har en løsning på det han tenker på, men at det kanskje kan hjelpe å snakke om det med noen man stoler på.

Håper det ordner seg!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...