Gå til innhold

God of War Collection til PS3

Bear^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De ber deg bekrefte prisen på innholdet, noe som betyr at du må (som jeg pleier å gjøre) ta et bilde av kvitteringen/bekreftelsen på kjøpet og sende inn på mail til dem.

Og de frigir ikke pakken før dette er gjort.

ok. men er det ikke bare å være litt kreativ å "pynte" på bildet da?, å gjøre om prisen i paint eller lignende burde jo være en smal sak. :innocent:

Lenke til kommentar
Rimelig sikker på at du kan oppgradere alt i både GOW1 og GOW2. Mener da virkelig jeg gjorde det da jeg spilte de på PS2. Begynner riktignok å bli en stund siden. Bare jeg får litt bedre råd, så skal jeg få nyte disse fantastiske spillene i HD.

jeg fikk ihvertfall oppgradert alt i både gow1 og gow2 når jeg spilte dem for lenge siden..

min erfaring var at det lønnte seg å oppgradere de vanlige sverda til max så fort som mulig da det er de du også bruker mest..

Lenke til kommentar

Komt til boss nr 2 nå, og her ser det ut til at spillet stopper for meg.

Er jo faen meg helt fucka. Når eg skal vri på sticken og gjøre som på skjermen, da ryker det altid på fjerde gangen, selvom eg gjør rett.

Lengste eg har komt er når bossen har lite igjenn på helsa som går nedover, men da dauer eg. Møkka greier.

Lenke til kommentar
Til opplysning.

Alle pakker fra vgp.ca blir stoppet i tollen nå. :)

Helt jævlig men sant.

icwudt. :wee:

Har fått bestillinger fra både 3/12 og 4/12 rett gjennom og hjem til meg.

Men så er vel spørsmålet: ER pakkene fra vgp.ca? Jeg finner ingen merking som sier dette.

Lenke til kommentar
Komt til boss nr 2 nå, og her ser det ut til at spillet stopper for meg.

Er jo faen meg helt fucka. Når eg skal vri på sticken og gjøre som på skjermen, da ryker det altid på fjerde gangen, selvom eg gjør rett.

Lengste eg har komt er når bossen har lite igjenn på helsa som går nedover, men da dauer eg. Møkka greier.

om du har spillt street fighter 4 så vet du hvor sinnsykt frustrerende de stikkene kan være når det gjelder nøyaktighet..

Halvrundingene er vel det værste, prøv å overdriv eller underdriv bevegelsen..

Fikk remastered versjon fra vgp, også viser det seg jo at Demo-kodene er gått ut på dato.. forbanna skjit!

Lenke til kommentar
Noen mulighet for og skru ned til det letteste? Gjir opp den bossen på normal vertfall. Får han ned på rød helse men da dauer eg altid. Gidder ikkje bruke flere timer nå, brukt mer en nok.

om det er det sikkegreiene som er problemet så er det vel likt på easy uansett.. Men visst ikke.. ta og se noen youtube videoer så ser du hvordan det skal gjøres :) mulig du bruker kombinasjoner som tar for lite skade jeg vet ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...