Manx Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 De ber deg bekrefte prisen på innholdet, noe som betyr at du må (som jeg pleier å gjøre) ta et bilde av kvitteringen/bekreftelsen på kjøpet og sende inn på mail til dem. Og de frigir ikke pakken før dette er gjort. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 De ber deg bekrefte prisen på innholdet, noe som betyr at du må (som jeg pleier å gjøre) ta et bilde av kvitteringen/bekreftelsen på kjøpet og sende inn på mail til dem. Og de frigir ikke pakken før dette er gjort. ok. men er det ikke bare å være litt kreativ å "pynte" på bildet da?, å gjøre om prisen i paint eller lignende burde jo være en smal sak. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Joda, det er jo lett. Bare å gjøre det. Bare vær klar over at det er ulovlig da, men det har vel ikke noe å si. (...) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 har komt greit igang med God of War nå og elsker spillet Hva er det som er lurt og oppgradere, og er det noe man ikkje bør oppgradere? Er snakk om det første God of War. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har spilt litt uti og har valgt å satse på Blades of chaos. Man får senere en annen type sverd, så det kan hende at man heller bør satse mer på magicene, men jeg liker blades of chaos godt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Skal være mulig å oppgradere alle våpnene og magic i løpet av spillet, jeg var rett i overkant av 4000 red orbs unna og oppgradere alt, noe som var fryktelig surt for å si det pent når jeg var ferdig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja oppgraderer Blades selv, knuser jo allt med dem! Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Rimelig sikker på at du kan oppgradere alt i både GOW1 og GOW2. Mener da virkelig jeg gjorde det da jeg spilte de på PS2. Begynner riktignok å bli en stund siden. Bare jeg får litt bedre råd, så skal jeg få nyte disse fantastiske spillene i HD. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Rimelig sikker på at du kan oppgradere alt i både GOW1 og GOW2. Mener da virkelig jeg gjorde det da jeg spilte de på PS2. Begynner riktignok å bli en stund siden. Bare jeg får litt bedre råd, så skal jeg få nyte disse fantastiske spillene i HD. jeg fikk ihvertfall oppgradert alt i både gow1 og gow2 når jeg spilte dem for lenge siden.. min erfaring var at det lønnte seg å oppgradere de vanlige sverda til max så fort som mulig da det er de du også bruker mest.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 er jo lettere å få dem oppgradert om en spiller på middels eller lett vansklighetsgrad da.. på normal fikk jeg oppgradert alt på toen hvertfall.. men denne gang blir det hard så da får vi se Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har fått det nye sverdet nå, bør eg satste på det videre da, eller bruker man fremdeles de første man begynte med videre og? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 sverdene en starter med er det beste synest nå jeg men kjekt å variere da.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Komt til boss nr 2 nå, og her ser det ut til at spillet stopper for meg. Er jo faen meg helt fucka. Når eg skal vri på sticken og gjøre som på skjermen, da ryker det altid på fjerde gangen, selvom eg gjør rett. Lengste eg har komt er når bossen har lite igjenn på helsa som går nedover, men da dauer eg. Møkka greier. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvilken av dem er det? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg må innrømme at jeg ble veldig skuffet når jeg spilte dette igjen. Innså at bossdesignet var ganske irriterende, og kameravinklene kan være helt grusomme. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Til opplysning. Alle pakker fra vgp.ca blir stoppet i tollen nå. Helt jævlig men sant. icwudt. Har fått bestillinger fra både 3/12 og 4/12 rett gjennom og hjem til meg. Men så er vel spørsmålet: ER pakkene fra vgp.ca? Jeg finner ingen merking som sier dette. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Komt til boss nr 2 nå, og her ser det ut til at spillet stopper for meg.Er jo faen meg helt fucka. Når eg skal vri på sticken og gjøre som på skjermen, da ryker det altid på fjerde gangen, selvom eg gjør rett. Lengste eg har komt er når bossen har lite igjenn på helsa som går nedover, men da dauer eg. Møkka greier. om du har spillt street fighter 4 så vet du hvor sinnsykt frustrerende de stikkene kan være når det gjelder nøyaktighet.. Halvrundingene er vel det værste, prøv å overdriv eller underdriv bevegelsen.. Fikk remastered versjon fra vgp, også viser det seg jo at Demo-kodene er gått ut på dato.. forbanna skjit! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen mulighet for og skru ned til det letteste? Gjir opp den bossen på normal vertfall. Får han ned på rød helse men da dauer eg altid. Gidder ikkje bruke flere timer nå, brukt mer en nok. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg kjøpte GOW collection hos en lokal forhandler som har spill jeg. Det lønner seg og oppgradere blades of sparta trur jeg de heter, De har noen tunge attacks som jeg værtfall brukte. Akkurat nå spiller jeg gjennom NG1 så skal jeg begynne med GOW 1 igjen. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen mulighet for og skru ned til det letteste? Gjir opp den bossen på normal vertfall. Får han ned på rød helse men da dauer eg altid. Gidder ikkje bruke flere timer nå, brukt mer en nok. om det er det sikkegreiene som er problemet så er det vel likt på easy uansett.. Men visst ikke.. ta og se noen youtube videoer så ser du hvordan det skal gjøres mulig du bruker kombinasjoner som tar for lite skade jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå