Zemeckis Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noen som fikk tollkrav på sine utgaver og har vgp satt ned verdien på pakka? Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noen som fikk tollkrav på sine utgaver og har vgp satt ned verdien på pakka? hos meg så stod det utenpå at den kostet 25 dollar den kosta jo egentlig $57.48CDN med frakt så der har de justert ned prisen slik at jeg slapp toll, selvom jeg ikke spurte om dette.. syntes det var ålreit gjort, så der vil jeg handle igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Spurte i utgangspunktet om 30$ jeg da, men det sto også 25$ hos meg. Så det er nok en policy de har. Flere selgere på ebay som jeg har handlet med har også sagt at de alltid setter prisen til under den norske grensa. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Sliter allerede på første boss, tar de to små hydraene lett, men klarer virkelig ikke denne knappehamringsekvensen på den store. (Akkurat det er noe jeg aldri har vært noe god på, husker at jeg slet noe enormt med torturscenen i Metal Gear Solid) Blir den delen noe lettere hvis man går ned til Easy fra Normal? Endret 25. november 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Etter å ha prøvd noen ganger gikk hydranene lett på Normal, men som du sier kan buttonmashingen føre ganke lett til til vond tommel. Klarte av feil å spille på min bror sin bruker som er easy, og der døde jeg jo aldri på brettene videre. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Klarte det til slutt etter å ha brukt en litt annerledes teknikk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 I kapittlet som heter The Path of Hades så kommer man til den JÆVLA søyla som man må opp og mitt lille spørsmål er, er det et save point mellom de to søylene? Holder på å bli en smule frustrert for å si det pent, skjelden det er et godt tegn hos meg til at jeg durer igjennom noe som helst med det første. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 I kapittlet som heter The Path of Hades så kommer man til den JÆVLA søyla som man må opp og mitt lille spørsmål er, er det et save point mellom de to søylene? Holder på å bli en smule frustrert for å si det pent, skjelden det er et godt tegn hos meg til at jeg durer igjennom noe som helst med det første. et tips er å sjekke youtube der kan du se ALT noen luringer som har finni ut at man kan filme å legge ut hvert j*vla kapittel Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Etter mye frustrasjon så gikk det til slutt, ble akkurat ferdig med GoW for noen minutter siden Men er jo et par ting til jeg lurer på: Hvordan får jeg startet Challenge of the Gods? Og når jeg kjører igang et nytt spill, beholder jeg ikke oppgraderingene jeg har gjort på våpene og magien? Manglet 4500 red orbs eller hva det nå heter for å klare Seeing Red (oppgradere alt av våpen og magi) sølv trofeet, jævla irriterenede hvis å ikke få det når jeg ikke mangler så mye Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 hmm siden vgp.ca har begynt å sette ned verdien på pakken før jeg vel kanskje bestille derfra jeg også da Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 vgp.ca har da alltid gjort det... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 mulig, men før i hine hårde dagar når vi var en svær gjeng her på forumet som bestillte derfra fikk vi jo store problemer med at tollen plutselig startet å stoppe hver jævla pakke derfra. ingen som kom gjennom.. etter det stopper jeg å bestille derfra. Hva pakken var merket med den gang husker jeg ikke, men mulig det var lav pris som du sier. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Problemet da var vel at folk bestilte flere spill i en omgang og at pakken var merket 20 dollar. Fikk telefon fra tollen om at det åpenbart var feil pris, fire spill på en gang da. Ikke hatt noen problemer når jeg har kjøpt ett. Legg til at det var veldig lette trophies hvis folk bryr seg ^^ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) SKal begynne på God of War 1 når eg kommer hjem fra jobb i dag! Gleder meg til og få testet dette! Hvor lang tid tar det og gå igjennom spillene? Endret 3. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
dragongfx Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Til opplysning. Alle pakker fra vgp.ca blir stoppet i tollen nå. Helt jævlig men sant. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fra og med nå? For min GOW pakke kom fint igjennom. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som trur det vil DLC til gow i hd?,så venter jeg til det kommer til eu pga da kan jeg spille det på på min eu konto som jeg har alt. Ville heller brukt guide på ign enn yotube video.er mer detaljert,men det er mye puzzles som jeg hater i gow. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Min pakke gikk også gjennom fint, så de tar altså ikke alt. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Til opplysning. Alle pakker fra vgp.ca blir stoppet i tollen nå. Helt jævlig men sant. men hva gjør de med det a egentlig? på min så stod det 25 dollar, fantes ikke kvittering eller noe med som avslørte den ordentlige prisen. så hva kan de gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå