Noiz Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Noen som veit sånn cirka ka tid me får det, skal reise fredag og da kommer eg ikkje heim før 4 desember, mest sansynlig so må eg nok vente til 4 desember, men kan det hende eg kan får det på onsdag eller torsdag? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har vært borti alt fra 4 til ca 10 dager med VGP.CA Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Har vært borti alt fra 4 til ca 10 dager med VGP.CA Må nok vente til eg kommer heim, gleder meg veldi, er jo 2 stor spill, og for meg som aldri har spilt dem før er dette berre rått, også får eg God of War 3 i mars, perfekt Endret 16. november 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ser dårlig ut ja da det ikkje er sendt enda :/ Lenke til kommentar
Walts Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skulle bli sendt enten mandag eller tirsdag fra VGP sto det i bloggen iallefall. Regner med det blir sendt i løpet av dagen. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skulle bli sendt enten mandag eller tirsdag fra VGP sto det i bloggen iallefall. Regner med det blir sendt i løpet av dagen. Your order has been updated to the following status. New status: Shipped da er det bare å vente på postmannen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Fikk mail om det samme nå Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som har et håp om at det faller i postkassa idag? Hadde virkelig vært noe for neste uke er det eksamen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sålenge det kommer til helga så er eg fornøyd vertfall! Men fint om det kommer i dag eller morgen og Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk mitt eks. i dag Ble sendt tirsdag(17.) Lenke til kommentar
Makk2 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk mitt på fredag så at du får det idag er nok ikke usannsynlig. Fantastisk spill, er imponert over hvor bra de ser ut, spesielt GoW II. Button mashing med R2 på sixaxis controlleren er ikke optimalt though Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg fikk også mitt i dag. Begynner allerede å få de etterlengtede playstation-tomlene som jeg hadde etter Tony Hawk 2 til PSx Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk også mitt i dag Ikke fått testet enda, akkurat kommet inn døra. Postmannen min var litt sent ute i dag, men dette skal bli fun Har allerede varmet opp med gow 0.5 (Chains of Olympus til Psp) Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) mitt var også kommet idag.. ser frem til at madammen skal på trening i kveld!! EDIT: Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lasta ned demoen? fulgte jo med en sånn lapp med en kode på, men da får jeg opp at den ikke er korrekt eller ikke aktiv lenger?? noen tips til hva jeg kan gjøre?? er jo så kjipt Endret 23. november 2009 av tanngarden Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk mitt her og i dag! men blir nok ikkje spilling før til helga. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 mitt var også kommet idag.. ser frem til at madammen skal på trening i kveld!! EDIT: Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lasta ned demoen? fulgte jo med en sånn lapp med en kode på, men da får jeg opp at den ikke er korrekt eller ikke aktiv lenger?? noen tips til hva jeg kan gjøre?? er jo så kjipt Du må registrere koden på en amerikansk-registrert bruker Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 mitt var også kommet idag.. ser frem til at madammen skal på trening i kveld!! EDIT: Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lasta ned demoen? fulgte jo med en sånn lapp med en kode på, men da får jeg opp at den ikke er korrekt eller ikke aktiv lenger?? noen tips til hva jeg kan gjøre?? er jo så kjipt Du må registrere koden på en amerikansk-registrert bruker takk for tipset, da funka det... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 mitt var også kommet idag.. ser frem til at madammen skal på trening i kveld!! EDIT: Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lasta ned demoen? fulgte jo med en sånn lapp med en kode på, men da får jeg opp at den ikke er korrekt eller ikke aktiv lenger?? noen tips til hva jeg kan gjøre?? er jo så kjipt Du må registrere koden på en amerikansk-registrert bruker Men kan man spille vanligt og få trophy på ein norsk bruker? Altso, Gow 1 og 2 Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) mitt var også kommet idag.. ser frem til at madammen skal på trening i kveld!! EDIT: Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lasta ned demoen? fulgte jo med en sånn lapp med en kode på, men da får jeg opp at den ikke er korrekt eller ikke aktiv lenger?? noen tips til hva jeg kan gjøre?? er jo så kjipt Du må registrere koden på en amerikansk-registrert bruker Men kan man spille vanligt og få trophy på ein norsk bruker? Altso, Gow 1 og 2 må ha amerikansk for å få lasta ned gow3 demoen.. ellers kan du spille på vanlig norsk bruker å få trophy, jeg har ihvertfall fått det.. jeg har bare spilt litt av gow2 delen hittil da.. Endret 23. november 2009 av tanngarden Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 mitt var også kommet idag.. ser frem til at madammen skal på trening i kveld!! EDIT: Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lasta ned demoen? fulgte jo med en sånn lapp med en kode på, men da får jeg opp at den ikke er korrekt eller ikke aktiv lenger?? noen tips til hva jeg kan gjøre?? er jo så kjipt Du må registrere koden på en amerikansk-registrert bruker Men kan man spille vanligt og få trophy på ein norsk bruker? Altso, Gow 1 og 2 må ha amerikansk for å få lasta ned gow3 demoen.. ellers kan du spille på vanlig norsk bruker å få trophy, jeg har ihvertfall fått det.. jeg har bare spilt litt av gow2 delen hittil da.. OK, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå