Gå til innhold

God of War Collection til PS3


Bear^

Anbefalte innlegg

The recently revealed God of War Collection sounds pretty freakin’ sweet, but unfortunately for European gamers, it won’t be coming out across the pond until at least January 2010.

 

leste dette på gametrailers. mente å huske att god of war 3 skulle komme i mars eller mai. betyr dettte att denne pakken med remastered god of war 1+2 ikke selges i samme pakke som god of war 3?

 

den såkalte "God of War Collection" inneholder gow1 og gow2, samt noe bonusmateriell og gow3 demo, ihvertfall slik jeg har skjønt det.. når gow3 kommer(i mars) så blir nok det en egen plate med kun 3`ern på..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
grr.irriterer meg,hvorfor kunne de ikke har lansert det til jul da så vi kan leke oss med 1 og2 i hdd mens vi venter på gow3. Men er ikke så ille,overlever. Er jo mange storspill som slppes i januar. Dantes inferno,Darksiders og bayonetta, kommer castlevania lord of shadows i 2010 og Nier ikke mars. Så har vi NG2 ute så overlever nok;)

 

Slutt å irriter deg og bestill det bra vgp.ca slik som oss andre, så får du det før jul.

 

Eg prøvde og bestille fra amazon, der fekk eg ikkje lov.. Får vgp det til norge?

 

Noen som veit om dempen er på plata til God of war 3 er på plata eller om me får kode tilsent, eller om koden ligger i boksen.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Er VGP snille med å sette ned verdien? Hvordan gjør jeg det isåfall? Må jeg sende mail på forhånd eller når jeg har bestilt.

 

Fikk Demons Soul fra VGP på lørdag, der hadde de satt prisen til 20$ uten at jeg hadde gitt beskjed om det. Tror dem vet om tollgrensa i Norge. :)

 

Men når var det dere over bestilte GoW Collection? Venter også på det, men kan ikke se at den står som Processing enda..

Lenke til kommentar
Er VGP snille med å sette ned verdien? Hvordan gjør jeg det isåfall? Må jeg sende mail på forhånd eller når jeg har bestilt.

 

Fikk Demons Soul fra VGP på lørdag, der hadde de satt prisen til 20$ uten at jeg hadde gitt beskjed om det. Tror dem vet om tollgrensa i Norge. :)

 

Men når var det dere over bestilte GoW Collection? Venter også på det, men kan ikke se at den står som Processing enda..

 

min står også som processing, gjort det siden den 3.november og jeg bestilte 2.november

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da klarte jeg ikke å holde meg jeg heller. Bestillte det akkurat selv.

Men det jeg lurer litt på; Er det slik at GoW 3 er inkludert, eller får jeg bare sånn rabattkode til 3-ern? :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Du får med en kode som gjør at du kan laste ned demoen til God Of War 3, altså ikkje selve spillet.

Men en fin bonus det. Kjøper selvsagt for God Of War 1 og 2 da eg aldrig har hatt mulighten til og spillt dem.

 

tanngarden: Tror det betyr at det er klargjort for sending, men ikkje sendt enda.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...