gh2 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei Lurer på om noen av dere vet hvor jeg får kjøpt vga Til hdmi kabel, Har stasjoner pc uten hdmi og tven har bare hdmi, Så vist dere vet om en splitter på en måte som har vga og hdmi på andre siden Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Her har du en. Det var da et dårlig forslag.. I teksten står det: Important Note: this cable will not convert regular VGA video card signal to HDMI. It is not a PC-to-TV cable. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Her har du en. Trådstarter vil neppe kunne bruke denne. Kabelen hos DX er kun for utstyr som gir digitalt signal via en VGA-utgang, hvilket kun et fåtall utstyr gjør. VGA-utgangen fra en PC gir vanligvis et analogt signal og HDMI-innganger trenger et digitalt signal. Om trådstarter skal koble slik han ønsker, trenger han også en konverter (som ikke er spesielt billige). Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Trådstarter trenger noe tilsvarende denne boxen. Lenke til kommentar
gh2 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 hmm, Kompis av meg hadde en vga utgang fra skjermkortet sitt og der va de kobla til en hdmi kabel, er bare enden på vga kabelen likson og så hdmi kabel kobla til på andre siden Lenke til kommentar
gh2 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 http://www.screencapturenews.com/wp-conten...dmi-adapter.jpg Noe sånt men finner ingen Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 DVI-utganger gir digitalt signal og er lett å sende til HDMI. DVI og VGA er ikke det samme. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hmm, Kompis av meg hadde en vga utgang fra skjermkortet sitt og der va de kobla til en hdmi kabel... Da tror vi du har blingsa. Det kan ikke ha vært en VGA utgang. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hmm, Kompis av meg hadde en vga utgang fra skjermkortet sitt og der va de kobla til en hdmi kabel, er bare enden på vga kabelen likson og så hdmi kabel kobla til på andre siden Sikker på at det ikke var DVI, den likner ganske mye.....? Lenke til kommentar
gh2 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 hmm, Kompis av meg hadde en vga utgang fra skjermkortet sitt og der va de kobla til en hdmi kabel, er bare enden på vga kabelen likson og så hdmi kabel kobla til på andre siden Sikker på at det ikke var DVI, den likner ganske mye.....? ja de va sikkert de, men finnest de en omformer fra dvi til hdmi da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 DVI overfører normalt digitale signaler, VGA overfører kun analoge. Det finnes DVI-versjonar som kan overføre analoge signaler og. HDMI overfører kun digitale signaler. Om du har ein DVI som sender digitale signaler kan du kjøpe eit adapter frå DVI til HDMI, begge overfører same type signal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå