McBitch Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hva faen skjer med spillet? Det har alltid fungert helt fint (låst seg innimellom da), men plutselig en dag så var bildet slik som dette. Jeg har ikke rørt noenting. Noen som kan gi meg noen tips? Og vennsligst behandle meg som en 5-åring med veldig lite datakunnskaper, for jeg kan ingenting. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har opplevd at CJ aldri reagerer, hverken på musa eller keyboardet. Mest sannsynlig en feil i spillet som oppstår. Enseste løsning som jeg veit, er å loade saven din på nytt tror jeg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har opplevd at CJ aldri reagerer, hverken på musa eller keyboardet. Mest sannsynlig en feil i spillet som oppstår. Enseste løsning som jeg veit, er å loade saven din på nytt tror jeg. Hva har det med saken å gjøre. Ser ut som om det er noen instillinger på fargene. Er det samme på skrivebordet også? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Alt annet er helt fint. Sjekket innstillingene på spillet også, men finner ikke ut av noe. Kanskje jeg skal teste ut noen av de andre spillene jeg har på steam og se om det er det samme problemet der. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Prøv og reduser "Brigtnes" inne i "Display" Menyen:) Tror også viss jeg husker rett at du kan stille på gamma instillingene inne i "Advance" Menyen:) Er ikke sikker på og det er mulig i San Andreas engang, er evigheter siden jeg spilte det:) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Stilte på Brightness, det hjalp ikke. Er ikke mulig å gjøre noe med gamma såvidt jeg så. Faen så irriterende Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kan du ta et screen shot av "Advance" menyen er du grei:)? det hadde hjelpet mye:) Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Prøv å endre på oppløsninga det står sånn: 800x600x16? i så fall må du bare bla helt til du kommer til 800x600x32. er ikke sikkert du har 800x600, men du skjønner tegninga. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Haha, det funket Louigi! Jeg aner ikke hvordan innstillingen plutselig ble forandret, men endre innstillingene til 800x600x32. Takker! Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Haha, det funket Louigi! Jeg aner ikke hvordan innstillingen plutselig ble forandret, men endre innstillingene til 800x600x32. Takker! hehe, tenkte meg det har hatt samme problemet selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå