Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nå har jeg 4x5kg 2x3kg og 2x1kg på hver av mine abilica manualer. Dette blir ca 30,4kg per manual og jeg må faktisk snu låseskruene feil vei for å få plass til alt. Jeg lurer derfor på om noe har erfaring med å putte 10kg vektskiver på manualer? Blir størrelsen på skivene for stor? Eventult er det mulig å kjøpe bly vektskiver noe sted? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Ved manualer trener en mer stabilisering enn ved vektstang (om jeg ikke tar feil? ) Jeg holder på å trene meg selv til planche pushups og annen balance styrke. Jeg foretrekker derfor manualer fremfor stang. Endret 31. august 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fikk kjøpt meg 10kg vektskiver til manualene mine, og det funker faktisk veldig bra (både til dumbell press og div andre øvelser) Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Går vel forsåvidt også an å prøve å få tak i større håndtak også. Men sånne "små" 10 kilos skiver skal gå helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå