Cory Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Heisann! Øsnker å spille xbox på den bærbare pc'en min! Det jeg da lurer på er om jeg kan kjøpe en slik kabel: http://cdon.no/spill/xbox_360_vga_hd_av-kabel-530330 Kan jeg koble den direkte fra xboxen til pc'en? Kom på nå mens jeg skrev dette at jeg har den gamleste modellen av 360. Har vell ikke hdmi utgang da. Må jeg da finne en ny kabel? Trenger litt hjelp her Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Den bærbare PCen din har en skjerm UTGANG og du vil ikke kunne få noe bilde fra Xboxen på skjermen som er innebygd i den. Du trenger en ordinær skjerm eller TV for å vise bilde fra en spillekonsoll. Lenke til kommentar
Cory Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Okei.. Det var drid Jaja, takk for svar! Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 du behøver et video redigerings kort for å få inn lyd og bilde fra xbox 360. jeg brukte en Dazzle DVD Recorder Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 De er dyre om du skal ha en vettig oppløsning og komponent / VGA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå