tomsi42 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) denne tråden skal deltakerne poste sine beste bilder (opp til 3) fra Augustfest 2009 - Sommeren er på hell. Galleriet er beregnet for de deltagere som har klart utfordringen de satte seg. Velg ut de tre bildene du er mest fornøyd med. For å få en helhet i galleriet bør bildet ditt være 1280 pixler på den lengste siden. Bildene skal også legges inn som vedlegg - ikke som linker til eksterne sider. Det er også ønskelig at dere som legger inn bilder, forteller om hvilket kamera og objektiv som er brukt. Legg også inn en lenke til din augustfest-tråd. I denne tråden skal det kun være bilder og ingen diskusjon - ønsker du å kommentere bildene kan du gjør det på generell basis i overnevnte tråd, eller i den enkelte deltakers tråd. Tom Endret 31. august 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) 1. 2. 3. Og link Endret 31. august 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Er ganske fornøyd med måten jeg gjennomførte August-festen på...det er ikke så mye på grunn av de bildene jeg har lagt inn, men mer fordi jeg har fotografert hver dag, og jeg har variert mye med objektiver og teknikker og motiver. Jeg fikk gjort meg enda bedre kjent med mitt nye kamera Canon EOS 50D, og jeg fikk prøvd tele-zoom'n min litt mer, og ikke minst det siste objektivet jeg kjøpte, (Sigma 150mm macro) Her velger jeg ut tre ulike motiver i kronologisk rekkefølge...bildene er fra 1.august, 5.august og 31.august: Min Augustfest - 2009 RandiA Endret 31. august 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Morsomt igjen med fest - ikke så mye tid denne gangen, så det ble pinglenivå med fem bidrag eller så i uka.. Testet for det meste ut "ny" brukt 70-200 - jeg liker det objektivet!! 2. august - Hemikryptofytt*) *) Eller "staude", som det også betyr.. 5. august - Fuglesjøen Solnedgang over vann - man tager hvad man haver. 22. august - ..would smell just as sweet Ingen kommentarer på denne, men jeg likte den, jeg. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Stilte som Pingle denne gangen, men føler jeg fikk testet macroobjektivet grundig. Mine 3 favoritter: 4 August: 5 August: 9 August: Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Pingle og tok kun bilder med Nikkor 50mm f/1.8 4. august - Til Min Kjære 8. august - Sommerfugl i Sommerland 22. august - Vannblader Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Verden i sort hvitt. Stilte som kandidat denne gangen. 10 August - Sakte forvitrer de gamle menn 12 August - Kilden til alt liv 23 August - Takk for i dag, lys. Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Endelig har jeg fått summet meg til å legge ut tre av mine bilder. Har de dessverre ikke her større enn 1000 pxl på lengste side.... Kameraet som ble brukt var Nikon D90 og 50mm 1.4. Nivå : Pingle Min utfordring. Erik Johan Frønsdal, august 2009 Karsten Johan Frønsdal, august 2009 Kalmarhuset, Bergen, 2009 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå