19scheele93 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Vi skal ha debatt i klassen, og jeg trenger et konkret spørsmål/utsagn som skal slakte FRP det burde ikke være vanskelig å få hjelp til dette? det haster foresten.. debatten er i morgen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Du vet ikke noe om FRP men du liker dem tydeligvis ikke... Hva med å starte å lese programmet demmes på frp.no og se hva du er uenig i og stille et spørsmål basert på det? Da virker det som at du faktisk har satt deg inn i dem sin politikk og er uenig. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 FrP blir for meg spørsmålet om man skal ofre norsk landbruk og statlig kultur for å kunne gjøre livet surt for innvandrerne! I alle tilfeller står faktisk vi nordmenn igjen som tapere... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Selv om jeg ikke oppfordrer til denne typen "blind opposisjon", bør du kikke på de 100 innvendingene mot FrP. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hadde skole debatt på skolen idag (med politikere dog) og av de partiene så likte jeg FrP best og de blei heia fram best også ville jeg tro. Np/Norges Patriotene ble slakta Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bruk heller tiden på å spørre KrF om ekteskapsloven. Det er morsomt, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå