lockdog Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Av alt han listet opp så var AG3 det rareste? Det skjer mye drøyt i forsvaret, og om du tar av koblen på en AG3 så bør det ikke by på alt for store problemer å tre kukken inni "bakfra. Sikkert et flott bilde, for å bevise at en har et skikkelig "våpen" i buksa.. Nå vet jeg ikke hvordan ei annanaspresse ser ut og fungerer, men det hørtes mye særere ut enn en AG3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nå gleder jeg meg til førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 AG´en er spesielt digg etter en god runde på skytebanen med litt varmt løp Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 AG´en er spesielt digg etter en god runde på skytebanen med litt varmt løp Mindre gøy å male pikken sort av kruttstøv og sot da. Blir jo litt mye etterarbeid Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Går bort naturlig. Dessuten er det en snakkis Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg tror lolmaster_flash lyver. Anyways, etter en stund med tenking. Det rareste jeg har klart å rote lillemann opp i er vel søsteren til en kamerat som også var nabo'n. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg tror lolmaster_flash lyver. What gave it away? :o Jeg tror jeg har lidd av lav pikkutforskertrang som yngre. Hun holdt meg til standardvarer... -KJ Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 AG´en er spesielt digg etter en god runde på skytebanen med litt varmt løp Mindre gøy å male pikken sort av kruttstøv og sot da. Blir jo litt mye etterarbeid Er det mindre gøy? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 AG´en er spesielt digg etter en god runde på skytebanen med litt varmt løp Med en ekstra god dusj våpenolje så vil ikke AG'en være å forakte;P Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg tror lolmaster_flash lyver. Det er en grov beskyldning som jeg ønsker en redegjørelse for. Jeg kan dessverre ikke noe for at du er lite bevandret i pikkens muligheter for penetrering. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 En deig.Og en kiwi. Au au. Kiwi? woot http://en.wikipedia.org/wiki/Kiwi http://no.wikipedia.org/wiki/Kivier Kiwi er kun en frukt på norsk. Dessverre så har ikke utstyret mitt plass i veldig mye. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tror lolmaster_flash lyver. Det er en grov beskyldning som jeg ønsker en redegjørelse for. Jeg kan dessverre ikke noe for at du er lite bevandret i pikkens muligheter for penetrering. Spørsmål, noen gang tenkt på at, feks AG3'en avfyrer ett skudd? On Topic:Bare henda her gitt. Forøvrig en veldig morsom tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå