Probben Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei Her tenkte jeg vi kunne dele med hverandre hva det merkeligste eller en liste over det man faktisk har stappet pikken inn i Jeg kan begynne: * i hånda * i Munnen * i en lommefitte * i ei flaste * i hjemmelagde lommefitter * igjennom ei såpe jeg lagde et hull i * i en madrass * i støvsugeren Var de jeg kom på nå Mvh. Probben! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Min hånd. Eneste jeg har testet ut. Endret 31. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 For å bidra til denne tråden dytta jeg den borti 120mm kabinettvifta. Det gjorde litt vondt. Min stake har vært litt her og der. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 eksen min, mer oppmerksomhetsyk og merklig kjerring skal du lete lenge etter... love makes blind eh Lenke til kommentar
Special P Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har bare hatt de vanligeplassene. Men en gang når jeg og on kompis var ute så fann vi en go og gammel appelsin liggene i grøftekanten. Den hadde lagt der så lenge at den var blitt god og myk. Da tok kompisen min å lagde et fint penisformet hull med fingen og puttet pikken fint inni Jeg sier bare en ting: EKKELT Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har bare hatt de vanligeplassene.Men en gang når jeg og on kompis var ute så fann vi en go og gammel appelsin liggene i grøftekanten. Den hadde lagt der så lenge at den var blitt god og myk. Da tok kompisen min å lagde et fint penisformet hull med fingen og puttet pikken fint inni Jeg sier bare en ting: EKKELT Brystinnlegga til dama i en sokk. Dødsdigg. kan anbefales Lenke til kommentar
Gjest Gjest 16 år Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har hatt den i mange ting, men den merkeligste var nok da ejg var mindre 10-12. Så stakk jeg pikken inn i min tantes hund Lenke til kommentar
Deluxio Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har hatt den i mange ting, men den merkeligste var nok da ejg var mindre 10-12. Så stakk jeg pikken inn i min tantes hund Seriøst? Det var vel digg Lenke til kommentar
Gjest Gjest 16år Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Joa, var godt men hunden begynte å oppføre seg så rart med en gang, så jeg ble litt redd og tok den ut igjen Lenke til kommentar
Deluxio Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Joa, var godt men hunden begynte å oppføre seg så rart med en gang, så jeg ble litt redd og tok den ut igjen Du er syk :!: Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Var jo mindre da, trur ikke jeg ville gjort det nå Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har hatt den i mange ting, men den merkeligste var nok da ejg var mindre 10-12. Så stakk jeg pikken inn i min tantes hund Off topic; Hvorfor føler jeg at dette er en troll? Enyways OT; De vanlige plassene ^^ Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Denne tråden fikk meg til å tenke på denne historien: http://boogieland.no/undersider/artikler/hamsteren.htm Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Sykeste må være en banan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Eksen min..Æsj +1 Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hånda. Mikaela. ^^ Pasta (Makaroner) Flaske. Baguett. Brød. Lompe. Ost. Såpe Flaske. Hjemmelagd lomme fitte. Hånkler. Madrass. Dyne. Rompa till Mikaela. Eksen. Var en gang jeg klippte hull i gardinene og Jokket xD Dush Håndtag ^^ Husker ikke mer :/ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Regner med at mikaela ikke er eksen din? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Mora di. Huhuhuhuhu. Nei, må vel bli hånda det... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Var nok sjampoflasker da jeg var fryktelig mye mindre enn det jeg var nå... Virket jo aldri bra uansett. Da i samme alder pissa jeg i ei flaske med dikken neddi, overtrykk... Støvsugeren? Prøvde ikke på den alderen. Da etter noen år prøvde jeg, men da var jeg jo for stor. Edit: Til han neffor, nei det var en flaske, på rommet mitt. Ente dårlig gitt! Endret 13. september 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå