playreader Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Men siden jeg stemmer rød-grønt, så bør jeg vel i "anstendighetens navn" beholde denne fremgangsmåten for meg selv. Da ville ikke akkurat du vært en fronter for demokratiet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 For å stemme taktisk bør man sjekke lokalavisene og se hvilke kandidater som ligger på vippen i siste lokale meningsmåling. Hvis det f.eks er Sv og Frp sine kandidater som står på vippen så velger du Frp for å få det til å vippe i Frps retning. Dersom det er f.eks Senterpartiet og Høyre som står på vippen så velger du Høyre for å vippe i Høyres retning. Du (trådstarter) hadde vel Høyre og Frp som dine kandidater. Jeg tenker også på taktisk stemming. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg begynner også å vurdere taktisk pga det jævla rotet på høyresiden. At de klarer å sabotere seg selv så jævelig hele tiden er helt utrolig. Lenke til kommentar
investor Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Stem på det partiet du er mest enig med. Det er taktisk. Lenke til kommentar
Kaffemann Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er Stortingsvalg så stem på det partiet med de kandidatene fra ditt fylke du er mest enig med. Høyre eller FrP får du velge selv, er de to som skal danne regjering i høst, med eller uten KrF og V. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Etter å ha overbevist meg selv om at jeg ikke skulle delta i årets valg så har jeg bestemt meg for å krype til korset og bil møte ved valgurnene. Situasjonen i Møre og Romsdal er at det enten er AP eller FRP som får tre mandater og det er et ganske jevnt på meningsmålingene. Når man får velge om man skal fortsette med svartedauden eller gi svineinfluensa an mulighet så er valget dessverre veldig enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå