Gå til innhold

3dmark 2001SE ( problemer )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du må kjøre detonator drivere, er det via chip set? da må du ha via 4in1 driver. finnes på www.viaarena.com

kjør 3dmark 2003. og sjekk om du får over 1000 preng. finnes på www.futuremark.com du kan gjerne lagre profilen å maile den til meg. så kan jeg sjekke den ut

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det du/dere har sagt, og jeg får 10000 i score, men skal jeg ikke få 13000 ? elr.no ?

det ville jeg ha blitt fornøyd med, 10000 syns jeg oxo er litt lite på denne maskin, hadde jo det på min gamle, med AMD athlon Duron 1.3ghz !!!

Lenke til kommentar

vis du kjører en gammel og mishandlet winxp går ytelsene ned, viss du kjeder deg bør du innstalere ett nytt xp og innstalere alle driverene og ingen program utenom 3dmark 2001 med patch. då sakl du se en høyere score. helst siste driver versjon

Lenke til kommentar

Min winxp får veldig mye juling så jeg bruker å formatere med ca 5ukers mellomrom. Har tatt samenlignings test i 3d ytelse på ei 1300 duron maskin WinXP/Win2000 resultatet var så å seie identisk med eit karaftig POV kort fekk den 8500. med det er ikkje umulig at skjermkortet ditt er ein flaske hals. 3dmark er veldig skjermkort avhengig. og du har ikkje verdens futt i ditt..... vil du ha meit poeng kan du prøve power strip og klokke skjermkortet. merke skjermkort du har?? tips ta ut nettverks pluggen ved kjøring av 3dmark. 300poeng ekstra i somme tilfeller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...