Bluestrewng Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) .. Endret 12. september 2009 av oioioi Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Japansk er vel meget enkelt i sin oppbygning, om jeg ikke har misforstått. Ingen kasus etc, men ordstilling og pre- og postposisjoner har mye å si. Dessuten er det en hel masse kana ("bokstaver") man bør kunne, både hiragana, katakana og kanji.. Nå skal jeg dog ikke skryte på meg noen ekspertise innen språket.. ^^ Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 kjenner en del folk som studerer japansk på universitet i Oslo. Det er mye jobb og veldig mye pugging, men absolutt overkommelig. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ligger mye gratis "lær deg japansk" på youtube Men ja, har alltid hatt lyst å lære meg japansk, ikke nødvendigvis å skrive det, men å snakke det! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at det ikke er tillat å redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Tråden stenges. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg