Joe DiMaggio Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei! Det har seg slik at en av mine NAD C272 har sluttet å virke. Når jeg slår den på så lyser den grønt i noen få sekunder før den lyser rødt. Da kutter selvsagt lyden også. Jeg har testet sikringen og den er ikke gåen. Er det første fly til Hi-Fi klubben eller er det noen som har oplevd dette før og har noen tips? Litt kjipt å komme inn på klubben så bruker Hi-Fi lyset kun fem minutter på å fikse det. Sveinis Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har du god nok lufting på forsterkeren. Er det dårlig lufting vil den bli overopphetet og den vil begynne å lyse rødt, slik som du beskriver. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Sjekk sikringene, og alle tilkoblinger. Absolutt alle! Tenker da at det ikke er noen fliser rundt ht-kabler eller tilsvarende spesielt, samt at alle signalkabler og strømkabler sitter skikkelig. EDIT: Om den konker etter et par sekunder er ikke dette noe lufting vil gjøre noe med. Endret 3. september 2009 av tore_v1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå