Ueland Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Har laget en php fil som baserer seg på php og templates, jeg har fått det til slik at den nå viser html kodene men jeg har og php koder i dette som ikke kjøres :-( Hva skal gjøres? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Rettelse..jeg har mikset html og php koder i et og problemet er at php koden og vises...:S Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 La meg gjette: Du har PHP koder i en database og prøver å få det inkludert på siden? Det jeg gjorde var å lage forskjellige templates med de data jeg hadde i databasen. Se resultatet på min hjemmeside. Det du kan gjøre hvis dette blir for mye er å skrive dataene fra databasen til en midlertidig fil, inkludere filen og så slette den. Men hvor er da poenget med databasen? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 php koden brukes for hente ut data fra en DB men bare koden vises :-( Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Høres ut som en <pre> for mye eller en <?php for lite. Litt vanskelig å debugge uten å ha tilgang til koden. Alternativt kan være .html ending isteden for .php Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Har fått fikset de :-) men nå får jeg bare frem det første resultatet i steden for alle :-( Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 post litt kode, så blir alt mye lettere Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 har du huska å bruke <?php og ikke <? ??? enkelte webservere kan være kresne på det, p.g.a. shorttags = on/off i php.ini.... *eneste jeg kommer på i farta* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå