Gå til innhold

XBOX 360 Elite 1995 kr

Booz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte min igår. Håper selvsagt på Jasper men time will show.

Latterlig bra pris.

As for ps3 slim vurdering. Ja den var der men det ble ikke aktuelt da maskinen ikke har tittlene jeg er ute etter. Lite vits med en super spillemaskin dersom den ikke har rettigheter til å spille mine preferanser ;)

Lenke til kommentar
Jeg har lyst å spille Fable 2 og Mass Effect...

Er det best å kjøpe en Xbox 360 eller låne konsollen hos en kompis som ikke har rørt den på 2 måneder?

"Best" mtp. hva?

Det blir kanskje litt dumt å låne en konsoll og kjøpe spillene Fable 2 og Mass Effect. Og når kompisen skal ha konsollen tilbake, sitter jeg igjen med spillene og ikke konsollen. Nå som Alan Wake også kommer, så er det vel kanskje best å kjøpe konsollen?

Edit: Kommet frem til konklusjonen om å låne både spill og konsoll.

Endret av dannad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Innlegg som ble vurdert som trolling og provokasjoner er fjernet fra tråden, sammen med kommentarer og svar på disse innleggene. Trådens tema er salgstilbudet fra elkjøp, dette er ikke en ps3vsX360-tråd eller en tråd for salgstall-diskusjoner og lignende. Vennligst hold fokus på trådens tema.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Yes, skikkelig bra tilbud, WTF 200,- i avslag på prisen og alle går mann av borde å bestiller? hva er det jeg ikke har fått med meg her?

Prisen kommer nok til å gå ytterligere ned når de får tømt lagrene sine, noe som er ypperlig for oss som sitter på gjerdet og se på dere som kjøper, hehe.

Lenke til kommentar

Nice tilbud :yes:

Har en gammel modell med 20GB hvordan er det å overføre data (savegames) hovedsakelig over til den nye? Følger det med en kabel til dette eller er det tillegsutstyr? Hadde tatt seg ut med en svart X-Box:D da hadde det stått i stil med resten av TV benken:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...