Pokey Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Nå har jeg tre ganger vært et par trekk unna å klare denne helvetesoppfinnelsen, tredje gang ble jeg så sur at jeg kastet den i gulvet. Den knakk, noe som ikke var helt planlagt. Da ble jeg jo enda surere enn først så jeg kastet dritten i gulvet en gang til. Nå er jeg kjempesur og angrer, og rommet mitt er fullt av rubik's kube. GRRRRRRRR Endret 31. august 2009 av Pokey Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg løste Rubics kube første gang da jeg var 11 år. Nå har jeg Rubics revenge(4*4*4) og Professors Cube(5*5*5), ståene i hylla også. Den er jo enkel som bare det. De er alle enkle. Fatter ikke hvorfor folk sliter så mye med den. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Fordi man må være et geni for å klare det uten hjelp av internett ._. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det må du ikkje, du må ha tolmodighet og logisk tankegang. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Fordi man må være et geni for å klare det uten hjelp av internett ._. Jeg er intet geni, men løste den likevel da jeg var 11 år. Hvis du trenger noen tips, uten direkte å få løsningen så må du bare si fra. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hehe, sorry men måtte smile litt da jeg leste det første innlegget ditt Pokey Uff, kan tenke meg det er frustrerende å ikke få det til hvis man prøver skikkelig hardt. Jeg har selv aldri greid å løse en sånn. Har ikke prøvd så veldig mange ganger heller da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå