Gå til innhold

Antec P182 - Ønsker å bytte til større kabinett, men beholde/forbedre egenskapene


Anbefalte innlegg

Dette skulle vise seg å bli en skikkelig tålmodighetsprøve. Netshop/Microplex har fortsatt ikke fått inn kabinettet, og datoen er ubekreftet langt ut i november (19.11.09 ubekreftet).

 

Er det noen som vet andre butikker/plasser man kan få kjøpt dette kabinettet til en noenlunde fornuftig pris? Jeg har sett det hos performance pcs, men der blir prisen nærmere 4000,- grunnet frakt og moms. Drygt når Netshop har 25% lavere pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg ikkje stoler på ebay så fraråder jeg deg å kjøpe det derfra. Aluminium er ikke så skrøpelig, det kommer helt an på hvilken legering det har. De lager jo flyvinger av aluminium. Men du kan jo se om du finner et likt kabinett, lian li har jo mange fine kabinetter.

Lenke til kommentar
Siden jeg ikkje stoler på ebay så fraråder jeg deg å kjøpe det derfra. Aluminium er ikke så skrøpelig, det kommer helt an på hvilken legering det har. De lager jo flyvinger av aluminium. Men du kan jo se om du finner et likt kabinett, lian li har jo mange fine kabinetter.

 

Jeg har bestilt dette fra Ebay nå i dag. Var jo ubekreftet til slutten av november på Netshop, og 1000,- dyrere på Digital Impuls (ikke lagervare der heller).

 

Selger med 30 000 positive tilbakemeldinger på Ebay, så tror nok det skal gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...