Gå til innhold

Er messenger-bager "gay" ?


Anbefalte innlegg

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller.

 

I henhold til retningslinjene §1 påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså.

 

I henhold til retningslinjene ble '29' innlegg slettet fra tråden.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm. Kan ikke akkurat si at den var "gay"?

 

Nå vet jeg ikke helt hva du ser på som gay. Men den der ser jeg litt mer på som tacky (for min smak).

 

Men hvis du hinter til at du synes det er "gay" at gutter går med skuldervesker. Så vil jeg bare si at vi lever nå i 2009 og at gutter bryr seg om hvordan de ser og hvordan de tar seg er helt vanlig. Hvis du synes at du kler den og at du ser bra ut så er det bare å kjøre på.

 

 

 

Og sist jeg sjekket så har ikke homofile en klesstil. De er som folk flest, forskjellige. At folk ikke kan lære seg det -.-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tråden får meg til å tenke på Friends-episoden hvor Joey kjøpte veske. Han kalte det "man-purse".

 

Nei, det er ikke gay. Du får kanskje noen slike kommentarer, avhengig av modenheten til de rundt deg, men ignorer det, så ignorerer de vesken din.

 

Noen som har andre forslag?

Ryggsekk. 2.5 kg + skolebøker blir fort tungt. Min erfaring, men så går jeg 5-10 minutter til og fra busstopp og skole.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
Jeg står fortsatt ved at majoriteten av dere, demonstrerer dårlige språkferdigheter daglig her på forumet.

Og derfor følte du et behov for å gjøre det samme? (Det skal ikke være komma i setningen din.)

 

Skuldervesker er forøvrig "gay", på samme måte som:

Hundrelapper,

Lilla sykler,

Leverpostei,

Lollipop,

Treskruer i messing,

Mosefjerner,

osv.

 

Hvis tilstrekkelig mange tror det, så er/blir det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...