korktrekker Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Er messenger-bager "gay" ? Jeg tenkte å kjøpe denne: http://www.rockmerch.no/product_info.php?p...=no&sort=2a Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Nei, det er ikke "gay". Det er bare et spørsmål om du tør å skille deg ut fra mengden med en slik veske eller ikke... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Skiller man seg ut med en sånn da? Ser jo folk med det vær dag.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Nei, det er ikke "gay". Det er bare et spørsmål om du tør å skille deg ut fra mengden med en slik veske eller ikke... Vil ikke akkurat si man skiller seg ut fra mengden med en messenger bag. Det er rimelig standard. Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Ok, kanskje bare på mine trakter det ikke helt er standard enda... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Folk vil kanskje si på kødd at du bruker gay-sekk. Men du får ikke automatisk noe gay stempel midt i panna av å bruke noe sånt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Er det noen vesketyper som er mindre gay enn skulderveska? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Er messenger-bager "gay" ? Jeg tenkte å kjøpe denne:http://www.rockmerch.no/product_info.php?p...=no&sort=2a Dude, den vil jeg ha! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jo, du blir automatisk homofil dersom du kjøper en messengerbag.... Seriøst? Det er ikke gay, det ser bra ut og er nokså praktisk - ihvertfall dersom du ikke skal bære på en del vekt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Herregud, alt man kan bli stemplet for som gay i disse dager. Lighten up Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 At folk ikke har nok selvtillit til å gå med en bag uten å være redd for å bli stemplet som homo skjønner jeg bare ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Noen som har erfaring med rockmerch.no, btw? Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality Etter å ha lest artikkelen over nøye, så tror jeg at jeg kan si med sikkerhet at man ikke blir homofil av å bære en bag. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 hmmm. Tror dette her er individuelt. Får du tanker om nakne menn når du ser på den? Får du en umettelig lyst til å ha het rompesex hele natten lang? Om ikke, nei. Det burde gå greit. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg skjønner godt at trådstarter stiller spørsmålet. Det er litt tabu for menn å bruke vesker. Ettersom det er feminint, og da homofilt. Men datavesker som trådstarter spør om, er såpass robust designet at det ikke får denne feminine effekten. Sleng den rundt skulderen, ha stroppen lang slik at den henger ved hofta. FOR ALL DEL, ikke heng den under armhulen, da blir du homofil ja. Den skal henge langt nede. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Det overasker meg at du ikke går bananas over at trådstarter ikke sier skulderveske i stedet for messenger bag, Ramius. Sist noen gjorde den brøleren var det jo full pakke med skriftstørrelse 72 og alt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg står fortsatt ved at majoriteten av dere, demonstrerer dårlige språkferdigheter daglig her på forumet. Det er like irriterende hver gang, og spesielt når man bare ved å bruke hodet litt - kan finne et helt passend norsk ord. Som i dette tilfellet, med "skulderveske", "dataveske", "PC veske" osv. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Kan se for meg at det ser ganske dumt ut om den sitter høyt oppunder armen egentlig, men hvor homofilt det er vet jeg nå ikke... Syns forresten at menn som går med vesker er stilige. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Nei.. Ikke den i alle fall.. Hadde det vært en liten en i "glossy-skinn" kunne det fort blitt en annen sak.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå