Gå til innhold

Ny bærbar PC til bilder og litt video

Anbefalte innlegg

Min gamle bærbare har sluttet helt å fungere. Den var 5 år, så det var ikke annet å forvente. Jeg har heldigvis backup på ekstern harddisk, så ingenting er tapt.

Nå trenger jeg ny pc, og jeg aner i grunnen ikke hva jeg ser etter. Bruksområdene er ganske så normale: vanlig nettbruk, bilder (driver ikke mye med redigering, men skal sette i gang med å lage album) og har litt ambisjoner om å redigere video. Noe xxl, ppt og doc blir det også, men det regner jeg med at alle maskiner takler.

Det bør være en pc, ikke en mac. Jeg bruker pc på jobb, og synes det er veldig greit å bare ha et system å forholde seg til.

Jeg har ikke peiling i det hele tatt, og har ikke lyst til å bli rundlurt av den første selgeren jeg møter. Derfor kommer alle spørsmålene: Hvilke krav bør jeg stille, helt teknisk? Hvor stort minne, osv? Hvor mye må jeg ut med for å få noe som dekker mine behov? Ikke minst: er det noen som kan anbefale en konkret modell og butikk?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke peiling i det hele tatt, og har ikke lyst til å bli rundlurt av den første selgeren jeg møter.

Det er ikke så veldig lett å bli lurt når du kjøper bærbar PC. De fleste PC'r nå til dags er veldig bra og billige for prisen. Etter dine bruksområder ville jeg bare gått for en som er så billig som mulig og kanskje en garanti.

Gå for en billig PC, den vil dekke alle behovene dine :)

http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11156&...PRICE.2500-5000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...