Kim1231451 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har 2 corsair xms3 ddr3 liggende, men når jeg setter mer enn 1 brikke inn i pcen så starter den ikke opp, og jeg får 4 pip - pause - 4 pip. Noen som vet hva dette er? Hovedkortet er et gigabyte-MA785GMT Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 The following Award BIOS beep code descriptions may help you identify possible computer problems. (For reference only.) 1 short: System boots successfully 2 short: CMOS setting error 1 long, 1 short: Memory or motherboard error 1 long, 2 short: Monitor or graphics card error 1 long, 3 short: Keyboard error 1 long, 9 short: BIOS ROM error Continuous long beeps: Graphics card not inserted properly Continuous short beeps: Power error Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Sa meg ikke mye, i og med at jeg får 4 korte - pause (2sec elns) - 4 korte, osv. Lenke til kommentar
IBTB Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Les side 97-98 i manualen: http://europe.giga-byte.com/FileList/Manua...m-ud(s)2h_e.pdf Prøv det å se om det hjelper Står ingenting om 4 korte bip i manualen. Det nermeste du kommer er nok power-erroren tror jeg. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Sa meg ikke mye, i og med at jeg får 4 korte - pause (2sec elns) - 4 korte, osv. Power failure er det eneste i manualen som beskriver det du får Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå