CCola Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Heisann. Hvordan fungerer bluray streaming mellom PC og PS3? Jeg får til med vanlige .avi, men med en gang det er bluray, så fungerer det ikke. Må jeg gjøre noe annet da? Oder was.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hmm.. hvorfor ikke bare putte BD disken i playstation? eller mener du BR-rip som du har lastet ned, som da er i en .MKV konteiner, som ikke støttes av PS3 http://hubpages.com/hub/How-To-Play-MKV-Fi...n-Playstation-3 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Ja, det ei .MKV filer. Heller naturprogrammer o.l det er vanskelige å finne i butikk. Anyway, hvordan fungerer det dersom jeg legger dem over på ei minnepenn, og spiller dem direkte av? Fungerer det da, eller er det PS3'en som generelt ikke takler .MKV? Takk for svar btw. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 PS3 generellt takler ikke .mkv. Derfor bruker du PS3mediaserver til å streame med, da skjer konverteringen on the fly og du får spillt av blu-ray rips på ps3. ALternativt laster du ned mkv2vob og konverterer filen før du spiller den av på ps3 Selv anbefaler jeg førstnevnte alternativ på det sterkeste, helt sjefs. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Heisann. Hvordan fungerer bluray streaming mellom PC og PS3? Jeg får til med vanlige .avi, men med en gang det er bluray, så fungerer det ikke. Må jeg gjøre noe annet da? Oder was.. Bruk "ps3 media server" søk det i google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå