NorwegianSF Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 For ca 3 uker siden la jeg inn Windows 7 Ultimate RC og etter litt frustrasjon over at Verisoft Access Manager ikke fungerte fant jeg ut at RC'n kom med True Suite 2 som var et like bra alternativ. Da jeg la inn Windows 7 Professional i helgen fant jeg ut at True Suite 2 ikke fulgte med i denne utgaven av Windows 7 og at det ikke var med en erstatning. Så hva er True Suite 2? True Suite 2 er en access manager som lar deg registere fingeravtrykk og bruke dette til å logge på windows og andre websider dersom man ønsker å bruke den til det. Så mitt spørsmål er om noen av dere andre her på hardware.no vet om et program som jeg kan bruke til å registrere fingeravtrykk og bruke dette til å logge på windows ELLER om dere vet hvordan jeg kan få tak i True Suite 2? De eneste krav er vel at programmet er gratis og at det fungerer på min HP Pavilion dv9675eo som kjører Windows 7 Professional. Lenke til kommentar
NorwegianSF Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Fant en link på HP sine sider til siste versjon av DigitalPersona Personal som gjør samme jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå