weebl Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 I dag har jeg kjøpt meg acer timeline 13,3'' 500gb hdd, 4gb ram intel SU 9400. Har aldri handla for så mye som 8000kr før så dette var stort for meg Lenke til kommentar
L.A Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvordan syns du pc'n fungerer? Jeg vurderer nemlig å kjøpe samme selv =) Er det bra batteri? Blir den veldig varm.. ? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Den er veldig god for surfing og lettkjørte spill osv. men om man skal kjøpe må man nesten ha med intel su4100 eller helst su9400 etter som at den single core som vanlig vis er med er svak. syns heller ikke den er spes varm, og batteriet varer lett i 7-8 timer når man bruker den. godt over 9 om den bare står idle eller man noterer uten å ha aktivert nettverkskort Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Lykke til med den da. Synes den virkar kjekk den eg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå