bollizz Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei! Er ei jente på snart 18 år. Tingen er at jeg hadde en vennekrets men ble uvenner (heftig uvenner) med hun ene, så jeg takka nei til å vere på russebil med de. Så fikk jeg litt småpanikk da pga at jeg ikke hadde noen andre å vere på bil sammen med, jeg og ei i klassa mi, så vi ble med på bil med noen som er utrolig rølpete og ikke min krets av folk i det hele tatt! Egentlig ganske ekle jenter. Er litt flau over det.. men skal det ikke vere sann at det er det samme hvem man er på bil sammen med? Skal jeg bare drite oppi det? Vurderer å " si opp", men har allerede skrevet under på bankkonto-kontrakt og de blir jævli sure viss jeg trekker meg. Hun i klassa mi trekte seg utrolig nok ut i dag å ble med noen andre. Jeg kjenner bare henne bedre enn de andre, og jeg sitter stuck. Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
Special P Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kan vel ta opp "problemet" med de i bilen og vist de ikke sjerper seg så trekker du deg ut. Er det så viktig å komme med på en bil da? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Russetid = rølp :S Om du har blitt med i en russebil fordi en vennine var med og hun trekker seg kan jeg ikke se noen grunn til at du skal bli med resten om du ikke vil ... Drit i dem ... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 bli med på bilen du, det blir sikkert dritmorro. drikk, fest og ha det gøy! Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ser ingen problem med å trekke seg, du lika jo ikkje dei.. Ser forøvrig ikkje heile poenge med å drikke so jævli i russetida heller då, so ka veit vel eg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Du kan enten: - Krype til korset og smiske deg inn i den første bilen. - Ta det du får og bli med på rølpebilen. - Være voksen og snakke ut med venninna di, prøve å løse problemet og lev lykkelig i hele mai. Endret 1. september 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå