Thomas_s Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 fikk min i dag fra netcom! en meget deilig telefon! var redd for at den var for stor, men langt ifra! gled dere! virkelig verdt å vente på! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Leveringsbekreftelse Vi ønsker å informere deg om at bestilte varer er sendt fra vårt lager i dag. Hell yeah! Til dere som ikke får før 30 nov og sånt; - hvorfor avbestiller dere ikke bare på flekken og heller bestiller fra MPX, Amentio eller andre som har på lager? Fordi jeg skal betale totalt ca rundt 4000,- for telefonen min og da kan jeg gjerne vente til den 30, selv om det er litt kjipt. Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Leveringsbekreftelse Vi ønsker å informere deg om at bestilte varer er sendt fra vårt lager i dag. Hell yeah! Til dere som ikke får før 30 nov og sånt; - hvorfor avbestiller dere ikke bare på flekken og heller bestiller fra MPX, Amentio eller andre som har på lager? Fordi jeg skal betale totalt ca rundt 4000,- for telefonen min og da kan jeg gjerne vente til den 30, selv om det er litt kjipt. Hvor var det du bestilte fra dà? Er det ventelo sine gamel pris eller? Jeg må nok vente til min reklamasjon sak er ferdig før jeg kan bestille min LEO Lenke til kommentar
flubby Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 tross alt som eg blitt sagt, så må jeg også vente til 30 nov. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Leveringsbekreftelse Vi ønsker å informere deg om at bestilte varer er sendt fra vårt lager i dag. Hell yeah! Til dere som ikke får før 30 nov og sånt; - hvorfor avbestiller dere ikke bare på flekken og heller bestiller fra MPX, Amentio eller andre som har på lager? Fordi jeg skal betale totalt ca rundt 4000,- for telefonen min og da kan jeg gjerne vente til den 30, selv om det er litt kjipt. Hvor var det du bestilte fra dà? Er det ventelo sine gamel pris eller? Jeg må nok vente til min reklamasjon sak er ferdig før jeg kan bestille min LEO jepp. Lenke til kommentar
skjchr Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hurra trykker og trykker deilig, kjøpt på eljøp , fana , bergen, 5300,- ulåst, sliter med synkronisering med outlook............. Men super tlf Lenke til kommentar
flubby Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Helvette eg vil ha min nå!! Håper d skjer noe som gjør at moobi får den inn igjen før 30 november, eller at d kommer noen andre som kan gi meg like god totalpris-> 4000kr Lenke til kommentar
Cevillan Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hurra trykker og trykker deilig, kjøpt på eljøp , fana , bergen, 5300,- ulåst, sliter med synkronisering med outlook............. Men super tlf Virkelig? Ringte nettop Elkjøp Fana, men den var ikke kommet enda?? Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 MPX må ha solgt noe helt jævlig mange i dag. Komplett har også fått inn 100+, bare til opplysning. Har bestilt min der i dag og de har nettopp lagt den i henteautomaten, så jeg kjører bort dit i morgen og henter den ;D Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Finner jeg den i sentrum nå, til ikke så veldig mye dyrere enn elprice (inkl frakt), så avbestiller jeg tvert der og kjøper den. Lenke til kommentar
Arura Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Finner jeg den i sentrum nå, til ikke så veldig mye dyrere enn elprice (inkl frakt), så avbestiller jeg tvert der og kjøper den. Jeg var innom Telebutikken i Galleriet i Bergen og testet den, da hadde de 2 stk igjen, prisen var ca. 4800 kr med Chess binding. Det var et par timer siden. Endret 13. november 2009 av Arura Lenke til kommentar
mortenhuva Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 bestilte på elprice idag får min på tirsdag jippi Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 hmmmmm...hadde egentlig tenkt på Nokia N900, men må si at jeg har blitt mer og mer interessert i denne HD2 telefonen :-) Har aldri hatt HTC før, så jeg er litt usikker. Hvordan er batteritiden her? Stemmer det sånn noenlunde med hva produsenten skriver? Og en ting til.....noe som gjør at jeg kan tippe i rett retning: Jeg ser at det finnes en streaming funksjon på denne. Jeg streamer nå filmer fra pc, via router og PS3 til tv`n inne i stuen. Kan jeg gjøre det samme med telefonen? Dvs at jeg kan sitte og se på filmer som stremes FRA datamaskinen og til mobiltelefonen? Lenke til kommentar
kim Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Selvfølgelig.. om du kan det out of the box er et annet spørsmål Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Selvfølgelig.. om du kan det out of the box er et annet spørsmål .....og det håper jeg at de som sitter med telefonen nå kan svare på :-) Hadde vært knall å sitte på toalettet og stremaet filmer fra datamaskinen :-D Lenke til kommentar
Tekfreek Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fikk melding i ettermiddag at min tlf var sendt fra Elprice. Kanskje vel optimistisk å tro at jeg får den i morgen, men det er lov å håpe... Lenke til kommentar
kim Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) I verste fall må du kjøpe CorePlayer til 170 kr.. Tekfreek, når bestilte du? (hvis i dag, klokkeslett) Endret 13. november 2009 av kim Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Venter spent på oppdatering fra noen som har fått den Og jeg for min del er veldig spent på om noen med iPhone 3GS har byttet inn i denne, og evnt dom Endret 13. november 2009 av Scrabble Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 jeg har en iphone 3gs 32gb hvit selvsagt med masse utstyr som må vike nå(hint hint...) Men til dere som har fått hd2, er det slike lys som blinker ved sms,mms,mail og tapte anrop? For meg er det viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg