Gå til innhold

Vi venter på HTC Leo

Anbefalte innlegg

199kr i nedbetaling har ikke noe med binding å gjøre. Også fikk jeg tilbud om ytterligere 600kr i rabatt om jeg bindte meg i 12 måneder.

Takk, jeg ringte og fikk tilbudet. Jeg bruker også Chess Premium nå.

jo ingen problem.. Men nå har de endret datoen på nettbutikken til 30.11. Vet ikke om det er pga de er utsolgt for de som de fikk inn i dag eller ka det er. Fikk beskjed om at de sendte den innen 3-5 dager.

Jeg snakket med Moobi og de fikk inn 100 st,, men jeg bestilte ikke tidlig nok, så jeg får min den 30. november.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
199kr i nedbetaling har ikke noe med binding å gjøre. Også fikk jeg tilbud om ytterligere 600kr i rabatt om jeg bindte meg i 12 måneder.

Takk, jeg ringte og fikk tilbudet. Jeg bruker også Chess Premium nå.

jo ingen problem.. Men nå har de endret datoen på nettbutikken til 30.11. Vet ikke om det er pga de er utsolgt for de som de fikk inn i dag eller ka det er. Fikk beskjed om at de sendte den innen 3-5 dager.

Jeg snakket med Moobi og de fikk inn 100 st,, men jeg bestilte ikke tidlig nok, så jeg får min den 30. november.

Snakket du direkte med moobi? Jeg ringte chess 06060 og spurte om korti de trodde den ville bli sendt ut. Fikk til svar at det ville nok komme en hentelapp til meg i midten av neste uke. Men nevnte også noe om at ordren sikkert ble behandlet i dag, noe som kan tyde på at jeg også er bak i rekken å ikke vil få den før 30 nov.. Forvirret..

Lenke til kommentar

Elprice her hadde ikke fått den, men jeg har reservert en - de regnet med tirsdag til butikk. Ringte forresten kundeservice først, og han jeg pratet med var grisesur :( De har feil på nettbutikken og "alle" ringer om det. Han var mildt sagt misfornøyd, skikkelig profft å ta det ut på potensielle kunder ;)

Telehuset hadde hatt den, men var utsolgt :)

De må ha gått fort, for de hadde den ikke i går :)

Btw gleder meg til oppdateringer fra dere som får tak i den nå, gjerne bilder og masse info takk ! ;)

Lenke til kommentar

Leveringsbekreftelse

Vi ønsker å informere deg om at bestilte varer er sendt fra vårt lager i dag.

Hell yeah! :)

Til dere som ikke får før 30 nov og sånt; - hvorfor avbestiller dere ikke bare på flekken og heller bestiller fra MPX, Amentio eller andre som har på lager?

Lenke til kommentar

Har sikkert bedt om å få melding fra Elprice når varen har ankommet lager. Jeg har også bestilt hos Elprice for en god stund siden og min står også i status "venter varer fra leverandør" på ordrehistorikken. Får håpe de går ut fra lager i ettermiddag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...