Arura Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 199kr i nedbetaling har ikke noe med binding å gjøre. Også fikk jeg tilbud om ytterligere 600kr i rabatt om jeg bindte meg i 12 måneder. Takk, jeg ringte og fikk tilbudet. Jeg bruker også Chess Premium nå. jo ingen problem.. Men nå har de endret datoen på nettbutikken til 30.11. Vet ikke om det er pga de er utsolgt for de som de fikk inn i dag eller ka det er. Fikk beskjed om at de sendte den innen 3-5 dager. Jeg snakket med Moobi og de fikk inn 100 st,, men jeg bestilte ikke tidlig nok, så jeg får min den 30. november. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ja, så jeg regner med folk skriver her med det samme de har mottatt sitt eksemplar? Jeg snakka med MPX idag tidlig og hun dama regnet med at den ble sendt ut idag. Med über-flaks har jeg den da i morgen...! Lenke til kommentar
bat0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har iphone og har bestilt HD 2. Noen som vet beste måte å overføre navn og nr, meldinger osv over til HD 2? Lenke til kommentar
3121 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Finnes det gratisløsninger for syncing av kontakter, notater, osv fra mac til HTC? Som funker på lik linje med active sync? Lenke til kommentar
flubby Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 199kr i nedbetaling har ikke noe med binding å gjøre. Også fikk jeg tilbud om ytterligere 600kr i rabatt om jeg bindte meg i 12 måneder. Takk, jeg ringte og fikk tilbudet. Jeg bruker også Chess Premium nå. jo ingen problem.. Men nå har de endret datoen på nettbutikken til 30.11. Vet ikke om det er pga de er utsolgt for de som de fikk inn i dag eller ka det er. Fikk beskjed om at de sendte den innen 3-5 dager. Jeg snakket med Moobi og de fikk inn 100 st,, men jeg bestilte ikke tidlig nok, så jeg får min den 30. november. Snakket du direkte med moobi? Jeg ringte chess 06060 og spurte om korti de trodde den ville bli sendt ut. Fikk til svar at det ville nok komme en hentelapp til meg i midten av neste uke. Men nevnte også noe om at ordren sikkert ble behandlet i dag, noe som kan tyde på at jeg også er bak i rekken å ikke vil få den før 30 nov.. Forvirret.. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 da er den i butikker :-) Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 da er den i butikker :-) Bra da kan jeg teste den i en butikk før jeg bestiller på nettet. Aldri hatt en HTC før så tar ingen sjanser Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 da er den i butikker :-) Utdyp please. Er det noen butikker som har fått den inn (og som selger den) enda? Altså er det muligheter for å gå på xxx og plukke opp en? Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Elprice her hadde ikke fått den, men jeg har reservert en - de regnet med tirsdag til butikk. Ringte forresten kundeservice først, og han jeg pratet med var grisesur De har feil på nettbutikken og "alle" ringer om det. Han var mildt sagt misfornøyd, skikkelig profft å ta det ut på potensielle kunder Telehuset hadde hatt den, men var utsolgt De må ha gått fort, for de hadde den ikke i går Btw gleder meg til oppdateringer fra dere som får tak i den nå, gjerne bilder og masse info takk ! Lenke til kommentar
atleriks Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 da er den i butikker :-) Tror Andynator sikter til en artikkel på mobilen.no som sier at den er i butikkene. Eller..? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Står på sidene til elprice at de sender innen 24 timer. Men på ordreoversikten står det fortsatt "venter vare fra leverandør". De har det sikkert ganske hektisk kan jeg tenke meg. Håper bare min ordre er langt opp på listen ^^ Lenke til kommentar
kim Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 De pakker for harde livet Stengt lørdag og søndag så 24t gjelder i uken.. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fuck! Moobi får den ikke inn på lager før 30.11 snakket akkurat med de på telefonen, kundebehandleren hadde visst samme telefon og den var knallbra som han sa det selv Men det spørs da hvor langt ute i køen jeg er, var litt sen med å bestille den. Lenke til kommentar
atleriks Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Da slipper jeg å bruke F5 tasten på tastaturet. Elprice har endret status til "Lagervare - sendes innen 24 timer" http://www.elprice.no/tele/mobil-htc/htc-t...ack-99hjy008-00, og min telefon ligger "til plukking". Er nok på plass senest tirsdag. Fin-fint om de som mottar den rapporterer om førsteinntrykkene sine. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 elprice har fått den, det har jeg fått mail om Jeg har bestilt hos Amentino som og har den(jeg ringte, de hadde 200 stk inne) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hverken fått mail eller havnet til plukking hos meg :/ Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hei ........ Vi har gleden av å informere deg om at HTC Touch HD2 LEO Norsk Black nå har ankommet vårt lager. Med vennlig hilsen Elprice.no kundeservice E-post: [email protected] Telefon: 05007 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Får satse på at det ordner seg etterhvert, og at de jobber med å få informert alle. Hvis det er noen form for automatikk i systemet med å sende ut mail, så har noe skjedd med bestillingen min. Fikk mail da prisen gikk ned da... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Leveringsbekreftelse Vi ønsker å informere deg om at bestilte varer er sendt fra vårt lager i dag. Hell yeah! Til dere som ikke får før 30 nov og sånt; - hvorfor avbestiller dere ikke bare på flekken og heller bestiller fra MPX, Amentio eller andre som har på lager? Lenke til kommentar
Tekfreek Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har sikkert bedt om å få melding fra Elprice når varen har ankommet lager. Jeg har også bestilt hos Elprice for en god stund siden og min står også i status "venter varer fra leverandør" på ordrehistorikken. Får håpe de går ut fra lager i ettermiddag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg