Djmolvi Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Den har vel ikke FM sender som N900. hadde vært fint med den. Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 jeg har nokia N96 idag og flere kontakt har 2 eller flere nummer lagret og noen har også addresse linken til den og epost. Vet noen om det er lett å synke alle kontakter samt tillegs info. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da har jeg bestillt fra Elprice, det står de får på lager 13.11 men er det noen som har erfaringer med tidligere lanseringer fra HTC?, tenker da på utsettelser osv... Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har en SE satio på vei nå, men angrer nesten nå når jeg leser gjennom dette eneste minuset er at jeg trenger ny mobil forholdsvis raskt. 13 november er det bekreftet fra HTC safe selv? Lenke til kommentar
atleriks Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 HTC pleier å oversvømme markedet i tide. Men kan hende de har endret strategi. Jeg ar ihvertfall bestilt hos Elprice nå :-) Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ser telefonen fikk 6 hos www.mobilen.no .. men de sier den er litt stor? :\ Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ser telefonen fikk 6 hos www.mobilen.no .. men de sier den er litt stor? :\ Har en følelse av at de fleste kunne ønsket seg en telefon i ertstørrelse Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 HTC pleier å oversvømme markedet i tide. Men kan hende de har endret strategi. Jeg ar ihvertfall bestilt hos Elprice nå :-) Ikke noe er bedre enn det isåfall. Jeg kan godt vente 10 dager Man kan jo håpe på før også...... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 HTC pleier å oversvømme markedet i tide. Men kan hende de har endret strategi. Jeg ar ihvertfall bestilt hos Elprice nå :-) Ikke noe er bedre enn det isåfall. Jeg kan godt vente 10 dager Man kan jo håpe på før også...... HTC har jo sagt selv at de "håper" de klarer å få den ut i butikkene til 13. november. Det tyder jo egentlig på at vi muligens må vente enda lenger. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 HTC pleier å oversvømme markedet i tide. Men kan hende de har endret strategi. Jeg ar ihvertfall bestilt hos Elprice nå :-) Ikke noe er bedre enn det isåfall. Jeg kan godt vente 10 dager Man kan jo håpe på før også...... HTC har jo sagt selv at de "håper" de klarer å få den ut i butikkene til 13. november. Det tyder jo egentlig på at vi muligens må vente enda lenger. Prøver å ignorere den der... Ja jeg er helt klar over det Det verste er om man nå går å venter og venter, og blir skuffa.. men jeg tror ikke det skjer. Det jeg savner er jo en skikkelig test av den. Men det kommer vel ikke før den er i butikken kanskje? Men så en ting, har den bare 65 000 farger? Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har nå sett denne ett par ganger og er mer enn klar for en slik Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Denne skal ha det ja Hiver meg på. Hvor sikker er du? Jeg lurer også på en ting. Har denne telefon en lignende "skjermsparer" som viser meldinger/mail og klokke? Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tenkte jeg ville dele denne: Det er kun size comparison og visning av en dummy-telefon, men likevel. Den er jo ikke så mye større enn Hero og det er jo ikke så galt likevel. Det heller mot denne telefonen for min del gitt =) Lenke til kommentar
Arura Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei, jeg søkte på hd2 leo på kelkoo og fant dette tilbudet: http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/gi...d/1419/action/1 Totalpris er 4146 etter 12 mnd. Telefonen er vel låst til Ventelo. Men det er det billigste jeg har sett. Lenke til kommentar
flubby Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Da er det vel bare et tidsspørsmål før den kommer til Chess til nettbutikk. Håper prisen er noen lunde den samme. Noen som har noe erfaring med hvor lik de er i pris. Begge bruker jo Moobi.. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hei, jeg søkte på hd2 leo på kelkoo og fant dette tilbudet: http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/gi...d/1419/action/1 Totalpris er 4146 etter 12 mnd. Telefonen er vel låst til Ventelo. Men det er det billigste jeg har sett. wow det var billig! det står: Mobiltelefoner og tilbehør til meget lave priser. Alle våre mobiltelefoner selges uten operatørlås. Enkelt for deg, enkelt for oss. kan man bruke da hvilken som helst simkort? Endret 5. november 2009 av speedfrog Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei, jeg søkte på hd2 leo på kelkoo og fant dette tilbudet: http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/gi...d/1419/action/1 Totalpris er 4146 etter 12 mnd. Telefonen er vel låst til Ventelo. Men det er det billigste jeg har sett. wow det var billig! det står: Mobiltelefoner og tilbehør til meget lave priser. Alle våre mobiltelefoner selges uten operatørlås. Enkelt for deg, enkelt for oss. kan man bruke da hvilken som helst simkort? Det kan man og jeg avbestillte hos Elprice og bestillte fra Ventelo isteden Bestphone til 129,- i mnd, men tror jeg kommer til å bryte abonnemangsperioden, har uansett ett Ludo abonnemang jeg skal bruke. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som har hørt noe mer om når denne kommer? SIkkert altså Lenke til kommentar
TiTanZ8 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det dumme med ventelo er at de ikke har fastpris på datatrafikk, og det koster 12kr per mb!!! Hos telenor med mobilsurf betaler man 99kr for 500mb, og 1,50 på mb etter de første 500mb. De kronene man sparer på å kjøpe mobilen hos ventelo spises fort opp i data-utgifter! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det dumme med ventelo er at de ikke har fastpris på datatrafikk, og det koster 12kr per mb!!! Hos telenor med mobilsurf betaler man 99kr for 500mb, og 1,50 på mb etter de første 500mb. De kronene man sparer på å kjøpe mobilen hos ventelo spises fort opp i data-utgifter! :O Sykt dyrt. Jeg skifta nettopp til Chess On 10t, hvor jeg betaler 0,98 kr pr. mb med en makspris på 20,-/dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg