tbar2112 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Uten å ha godt gjennom alle innleggene så lurer jeg på en liten sakGenerelt hater jeg htc sine telefoner med Windows, har absolutt ingen gode opplevelser fåreløpig...... ...Så får vi se om det blir avgjørende for å prøve en 3 htc/windows telefon(det må vel gå fremover der også???) Kunne ikke vært mer enig med deg. Jeg har en HTC med Win Mobile 6.1 nå, og jeg har ingen tro på hva de lover i fremtiden. 6.5 skal være en minimal forbedring, det sier Ballmer selv. Hvorfor skal man vente et år på Win Mobile 7 for å bli skuffet igjen, når det finnes mobile OS som er milevis foran idag? Jeg tenker selvfølgelig på Android, Apples OS og Palms webOS. Jeg har ventet på sistnevnte siden jeg mener Palm har laget vendig brukervennlige produkter tidligere. Men jeg begynner å bli i tvil om de kommer til å overleve. OS-vektskålen med Android blir tyngre og tyngre, og HTC Hero er vel den som dekker behovene mine best. Lenke til kommentar
atleriks Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er enig i at windows har dårlig brukergrensesnitt. Heldigvis dekker HTC sitt sensegrensesnitt 100% av hverdagsbruken til en mobil (og sikkert 90% av det en mer avansert bruker trenger). Derfor er OS-et mindre viktig. Det finnes lenker i denne diskusjontråden til videoer som viser hvordan grensesnittet fungerer. Og mht til treghet og henging, så er denne mobilen så rask at det er 0 problem (du kan zoome inn og ut i videoer under avspilling). I tillegg har den kapasitiv skjerm. jeg laster ned alt jeg bruker gratis, så¨for meg er det uvesentlig om det er android eller ikke, da sense ligger over OS-et ueansett. Jeg kan ikke kode selv, så for meg er åpne/lukket kildekode ikke et poeng. Det viktigste er hw-spekken, og her er Touch HD 2 milevis foran andre. Lenke til kommentar
Sverren Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kan ikkje se å finne noe info om type skjerm på HD2, noen som har lest noe om dette? Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kan ikkje se å finne noe info om type skjerm på HD2, noen som har lest noe om dette? 4,3" TFT LCD skjerm med 800x480 piksler, skjermen er kapasativ slik som iphone og HTC hero. Du kan ha 10 fingre på den samtidig Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bekreftet på lager elkjøp 06.11.2009 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bekreftet på lager elkjøp 06.11.2009 fant den ikke på elkjøp sin side Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 nope.. men de sjekket med leverandør Lenke til kommentar
atleriks Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 nope.. men de sjekket med leverandør Sa de noe om pris hos Elkjøp? Det hender de kliner til og ligger lang tunder konkurrentene. Husker at de tok 5000 for Omnia når den kom, mens billigste nettsted tok 5700 (amentio) Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ikke fått noe pris eksakt enda men mellom 5500 og 6000 vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det viktigste er hw-spekken, og her er Touch HD 2 milevis foran andre. Det gjenstår nok å se...at den har 1giga cpu trenger ikke bety alt. Men, batteriet kommer til å slite tror jeg, og den har heller ikke en skjerm som er "milevis foran andre" (f.eks at det ikke er amoled) Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 ubekreftet levering "begynnelsen av november" Nå må den kalendern virkelig henge i å bevege seg altså ! Lenke til kommentar
atleriks Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Det viktigste er hw-spekken, og her er Touch HD 2 milevis foran andre. Det gjenstår nok å se...at den har 1giga cpu trenger ikke bety alt. Men, batteriet kommer til å slite tror jeg, og den har heller ikke en skjerm som er "milevis foran andre" (f.eks at det ikke er amoled) Med milevis foran andre, siktet jeg til benchmarktesten som er gjort: http://www.mobiletechworld.com/2009/09/28/...hd2-benchmarks/ - fantastiske resultater. Jeg er enig i at drømmen ville være en amoled skjerm. Mange er svært opptatt av at batteriet skal vare flere dager, personlig så har jeg alltid en lader i på nattbordet og på jobben, så jeg har alltid fullladet batteri. Men dette er jo personavhengig. Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Med milevis foran andre, siktet jeg til benchmarktesten som er gjort: http://www.mobiletechworld.com/2009/09/28/...hd2-benchmarks/ - fantastiske resultater. Jeg er enig i at drømmen ville være en amoled skjerm. Mange er svært opptatt av at batteriet skal vare flere dager, personlig så har jeg alltid en lader i på nattbordet og på jobben, så jeg har alltid fullladet batteri. Men dette er jo personavhengig. Jepp, vet aldri hva morgendagen bringer, så det er best å være fulladet hver morgen når man våkner, både mobilen og en selv Greit nok å ha muligheten til å vase rundt i marka i 8 dager uten å lade, men hadde jeg faktisk vaset rundt i marka i 8 dager, så hadde jeg vel kjøpt en annen telefon enn den flytebrygga her vil jeg tro. Endret 22. oktober 2009 av Fungus Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Igjen sjekka leverandør til elkjøp, bekreftet 06.10.. Deilig! Mens nokia N900 feks er ubekreftet 16 eller noe.. Virker som om Leo kommer når den skal.. men mye kan jo skje enda Lenke til kommentar
atleriks Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Da har den første nettbutikken bekreftet på lager 6.11: http://www.movida.no/default.asp?pid=943782&lid=2 Lenke til kommentar
atleriks Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Men htc sier den først kommer 13 november. Grr: http://www.mobilen.no/wip4/htc-touch-hd-2-.../d.epl?id=41173 Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er skjermen på den lite stor eller mindre enn iPhone? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er skjermen på den lite stor eller mindre enn iPhone? En god del større ja Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Suger at den ikke kommer før midten av november.. Hadde gledet meg til å få den denne uken! Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1163736 bli med å diskuter den her (åpen diskusjon om mobiler) her har jeg tatt med alt info om HTC touch HD2 for de som skulle lure! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg