Gå til innhold

Vi venter på HTC Leo

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg og venter på Omnia II, og så kommer denne :hmm:

Det som er litt irriterendes er at man ikke kan dytte inn litt mer RAM i disse high spec telefonene! Lukter RAM problemer lang vei :(

Vel, jeg kommer nok til å gå for Omniaen uansett tenker jeg - mye pga at HTC aldri får seg til å dytte inn skikkelig kamera Med blitz i sine telefoner...

Hehe. Jeg har omnia 1 nå. og den har et håpløst GUI. Måtte legge SPB mobile 3 på den for å kunne bruke den skikkelig i hverdagen.

HTC Touch HD 2 (Leo) har topp blits og bra (5MB) kamera, sies det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Jeg har omnia 1 nå. og den har et håpløst GUI. Måtte legge SPB mobile 3 på den for å kunne bruke den skikkelig i hverdagen.

2'ern har jo touchwiz, så regner med at gui er ganske greit - ellers har jeg jo spb ms 3 på lur selv ;)

Skal bli interessant å høre hvordsan folk opplever kameraet. Bra at de har blitz, men htc som jeg har testet tidligere har ganske trege kameraer...

Lenke til kommentar

2'ern har jo touchwiz, så regner med at gui er ganske greit - ellers har jeg jo spb ms 3 på lur selv ;)

Skal bli interessant å høre hvordsan folk opplever kameraet. Bra at de har blitz, men htc som jeg har testet tidligere har ganske trege kameraer...

1eren har også tochwiz. Helt håpløst. Hvem er det som kun ønsker 4 kontakter å ringe med ett trykk (etter at du har dratt ut kontaktwidgeten på skrivebordet)?

Når du legger på SPB mobile shell, blir også "Internett" IE explorer (ikke opera mini) og mange bra/kule applikasjoner forsvinner fra direktemenyer. Man må trykke flere trykk for å nå dem (som radio, mediespiller, Samsungs kamerapp etc). Tenkt deg to ganger om, eller prøv GUI-et til Samsung, før du bruker penger på Omnia2.

Lenke til kommentar

Men er ikke touchwiz på Omnia II en nyere versjon enn den på Omnia? Jeg har trykket litt på en Omnia HD, som vel har samme GUI. Virket forsåvidt helt ålreit det. Spb har jo også widgets, og er lett å konfiguerere slik at man kan få de snarveiene man ønsker lett tilgjengelig - ser ikke helt problemet mao.

Lenke til kommentar

Jeg er gammel HTC/Q-tek fanboy og har hatt det meste av Q-Tek og HTC, men siden Apple slapp iPhone 1-generasjon har jeg hatt iPhone og ikke sett meg tilbake. Når HTC Leo kommer derimot, legges nok iPhone 3GS'en raskt ut på Finn.no. :)

Håper bare den er så rask og responsiv som det den virker som.

Lenke til kommentar

Så slipper du å definere pris/lagersøket hele tiden:

https://prisguiden.no/product.php?product_id=114231

Ser ut som laveste pris har stabilisert seg på 5 400 kroner. Nærmeste leveringsdato er 31.10. Mange har leveringsdato 9.11.

På YouTube er det nå lagt ut en detaljert videoreview av mobilen: http://www.youtube.com/watch?v=ww2uFyXuYY0

Hvis noen snubler over noen "offisielle" tester av telefonen, legg ut lenke!!

Endret av atleriks
Lenke til kommentar
Da var den bestilt fra NetShop! Gleder meg så sykt.

Jeg var også WM fan før i tiden, inntil iPhone, og har hatt alle versjoner siden start, men denne nye HD2 er et "must have", så jeg har også bestillt den.

Gleder meg som en lille dreng igjen, skjønt ;-) endelig en ny mobil at vente på.....

Mobile-Review har hatt den litt under luppen, nice pics http://www.mobile-review.com/pda/review/ht...stlook-en.shtml

Lenke til kommentar

Uten å ha godt gjennom alle innleggene så lurer jeg på en liten sak

Generelt hater jeg htc sine telefoner med Windows, har absolutt ingen gode opplevelser fåreløpig......

Når det er sagt har de en genial liten sak, som regel blinker det i et lys om du motar mld,mail eller har tapt anrop.

Noen som vet om denne har det?

Så får vi se om det blir avgjørende for å prøve en 3 htc/windows telefon(det må vel gå fremover der også???)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...