Thomas_s Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 På min Leo virker det som om bluetooten har kuttet ut.. får opp feilmelding: "comm manager; cant open bluetoot" noen andre som har fått den feilen evnt vet løsningen på problemet? Har du lagt inn TomTom? ja? Da må du slette eller rename \Windows\BtSdkCE30.dll og \Windows\BtCoreIf.dll. TomTom legger nemlig inn andre Bluetooth-drivere enn det som er default, så det ødelegger for de som er standard. Gjør dette i filbehandleren. Husk å sette på "Vis alle filer" for å se dem. er fortsatt litt n00b når det kommer til wm, men når jeg plugger tlf inn i pc'n får jeg kunn opp minne kortet. hva må jeg gjøre for å få opp alt. eller mente du filutforsker på tlf? takk for svar ahh, hjertlig takk! god som gull igjenn! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er det netcom.no som har den beste prisen på denne med flexitalk 199kr? Da kommer den på 2990kr men lurer altså på om det er andre steder som kanskje slår denne prisen? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er det netcom.no som har den beste prisen på denne med flexitalk 199kr? Da kommer den på 2990kr men lurer altså på om det er andre steder som kanskje slår denne prisen? Og totalprisen blir da 5387,- Nei best er nok Ventelo med Superphone 2399,- og 199,- i mnd totalpris 4986,- eller med Bestphone 3099,- og 129,- i mnd og totalpris 4846,- Jeg var så heldig at jeg fikk den med Bestphone til ca 2500,- og totalpris 4000,- men dette var før de skrudde opp prisen. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nei, den beste prisen får du her https://shop.tele2.no/index.php/Portal/section/1/gid/3/pid/1 4547kr i totalpris Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Elkjøp selger denne for 3999kr i helga!!! http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/...D2N/htc-leo-hd2 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som vet om elkjøp fortsatt har den 30 dagers returrett greia si? og om den gjelder på mobiler? Lenke til kommentar
Ovnskaren Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som vet om elkjøp fortsatt har den 30 dagers returrett greia si? og om den gjelder på mobiler? Ikke helt sikker, men tror ikke den gjelder mobil. Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som vet om elkjøp fortsatt har den 30 dagers returrett greia si? og om den gjelder på mobiler? Den gjelder ikke på mobiltelefoner.. noe som igrunn er ganske logisk spør du meg.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som vet om elkjøp fortsatt har den 30 dagers returrett greia si? og om den gjelder på mobiler? Bestiller du på internett får du uansett 14 dagers angrefrist. Er litt usikker, men denne 14 dagers angrefristen ved kjøpe over internett skal vel fungere om du f.eks velger Collect@Store. Burde det etter min mening, siden du fortsatt bestiller over internett. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kanskje emnet skulle ha byttet navn nå som HD2 for lengst har kommet til landet. Diskuter heller HD2 her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1163736 Denne tråden er mye større å den er mer populær. De siste dagene har den hatt mellom 1500-2500 visninger pr. dag Lenke til kommentar
Thomas_s Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 jeg har fått et veldig irriterende problem med min htc, noen ganger sender den ikke meldinger, de bare legger seg i utboks, noen ganger kan jeg slette de derifra og restarte telefonen så virker det igjenn, andre ganger må jeg vente til dagen etter.. selv om jeg har full dekning, netcom sier at feilen ikke ligger hos dem. noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 jeg har fått et veldig irriterende problem med min htc, noen ganger sender den ikke meldinger, de bare legger seg i utboks, noen ganger kan jeg slette de derifra og restarte telefonen så virker det igjenn, andre ganger må jeg vente til dagen etter.. selv om jeg har full dekning, netcom sier at feilen ikke ligger hos dem. noen som har vært borti dette? Ja det er et kjent problem... Last ned denne hotfixen og installer den http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=600378 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Mulig den hotfixen virker hos de fleste, men den gjorde ikke det hos meg :/ Lenke til kommentar
Thomas_s Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 jeg har fått et veldig irriterende problem med min htc, noen ganger sender den ikke meldinger, de bare legger seg i utboks, noen ganger kan jeg slette de derifra og restarte telefonen så virker det igjenn, andre ganger må jeg vente til dagen etter.. selv om jeg har full dekning, netcom sier at feilen ikke ligger hos dem. noen som har vært borti dette? Ja det er et kjent problem... Last ned denne hotfixen og installer den http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=600378 Tusen takk for svar! har installert hotfixen nå, så da får jeg bare håpe Lenke til kommentar
Thomas_s Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 jeg har fått et veldig irriterende problem med min htc, noen ganger sender den ikke meldinger, de bare legger seg i utboks, noen ganger kan jeg slette de derifra og restarte telefonen så virker det igjenn, andre ganger må jeg vente til dagen etter.. selv om jeg har full dekning, netcom sier at feilen ikke ligger hos dem. noen som har vært borti dette? Ja det er et kjent problem... Last ned denne hotfixen og installer den http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=600378 Tusen takk for svar! har installert hotfixen nå, så da får jeg bare håpe Har hatt den innstallert i ca 3 uker nå, den fikset det halvveis, dvs at det ikke skjer like ofte. bedre, men fortsatt ikke bra.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Som sagt trenger vi ikke to tråder om samme telefon og nå som denne har vært på markedet en stund flytter vi diskusjonen nå over til denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg