Gå til innhold

Vi venter på HTC Leo

Anbefalte innlegg

Snakket med Moobi nå, skulle ringe dem opp igjen i morgen og da skulle de ha ett sporingsnr klart :)

Kan jo være de sender en mail også.

Så de hadde fått inn telefonene? eller trodde de at de kom snart?

Det virket som om de hadde fått inn alle ja, men ungene lagde så mye sjau her så jeg fikk ikke helt med meg hva de sa :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte 13. november. Så da håper jeg at jeg er en av de som får. Ellers veit jeg ikke helt hva jeg gjør.

Kan bare svare for meg selv og jeg bestillte den 5. november og er lovt fra dette partiet.

Høres bra ut :) Jeg bestilt på samme dato.

Sendte mail tidligere i dag til moobi, men har ikke fått svar.

Ventelo svarte på telefon at den skulle være lagt til "shipping", men stoler ikke på det svaret før jeg har et pakkesporingsnummer nå!

Lenke til kommentar

De sa til meg at de hadde fått inn 450stk og det var 389stk som var avholdt og var til plukk, de jobba på spreng med å få de sendt ut. De fleste skulle bli sendt i morgen.

Jeg fikk beskjed om dette 17:50 rett før de stengte.

Man kan jo ikke gjøre annet en å stole på det...

Endret av Optimus Prime
Lenke til kommentar
De sa til meg at de hadde fått inn 450stk og det var 389stk som var avholdt og var til plukk, de jobba på spreng med å få de sendt ut. De fleste skulle bli sendt i morgen.

Jeg fikk beskjed om dette 17:50 rett før de stengte.

Man kan jo ikke gjøre annet en å stole på det...

Tror det var det de sa til meg også, men som sagt så var det så mye sjau fra ungene, hehe :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg bestilte 13. november. Så da håper jeg at jeg er en av de som får. Ellers veit jeg ikke helt hva jeg gjør.

Kan bare svare for meg selv og jeg bestillte den 5. november og er lovt fra dette partiet.

Ventelo svarte på telefon at den skulle være lagt til "shipping", men stoler ikke på det svaret før jeg har et pakkesporingsnummer nå!

Høres bra ut.. Da krysser jeg fingrene for det. Sendte mail idag jeg også. men har ikke fått noe svar.

Lenke til kommentar

Høres bra ut.. Da krysser jeg fingrene for det. Sendte mail idag jeg også. men har ikke fått noe svar.

Jeg ringte nå nettopp til moobi (klarte ikke vente).

Jeg skulle motta en sms snart, den var pakket og på tur ut fra lager!!

Gleder meg som bare det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...