bat0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 http://mobilen.no/wip4/review/test-htc-tou.../d.epl?id=41177 Der står det at om man har et microSD kort med mye minne blir telefonen treg, noen som kan bekrefte det? Slik at jeg vet hvilket kort jeg skal kjøpe til min Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 http://mobilen.no/wip4/review/test-htc-tou.../d.epl?id=41177 Der står det at om man har et microSD kort med mye minne blir telefonen treg, noen som kan bekrefte det? Slik at jeg vet hvilket kort jeg skal kjøpe til min Jeg har et 8GB-kort og har ikke merket noe i alle fall. Alt er raskt her. Lenke til kommentar
Thomas_s Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 http://mobilen.no/wip4/review/test-htc-tou.../d.epl?id=41177 Der står det at om man har et microSD kort med mye minne blir telefonen treg, noen som kan bekrefte det? Slik at jeg vet hvilket kort jeg skal kjøpe til min Jeg har et 8GB-kort og har ikke merket noe i alle fall. Alt er raskt her. Samme her, jeg har 16gb. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hei og hopp og hei. Endret 15. november 2009 av dekar24k Lenke til kommentar
GTB Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jada og da er folk allerede i gang med å kjøre Android 1.6 på HD2. Det der en en Touch HD. Prosjektet med å få Android til å kjøre på Touch HD startet for en god stund siden, men har stort sett stått på stedet hvil. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jada og da er folk allerede i gang med å kjøre Android 1.6 på HD2. Det der en en Touch HD. Prosjektet med å få Android til å kjøre på Touch HD startet for en god stund siden, men har stort sett stått på stedet hvil. Oi, sorry. Var litt for rask der. Jeg ser jo det nå at det er en Touch HD. Lenke til kommentar
espenal Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Noen som vet hvordna jeg får av den hersens telefonlåskoden når skjermen automatisk skrur seg av? Virker som om jeg MÅ ha på det når jeg har lagt til Exchange mail. Det stod i alle fall noe om det da jeg satt det opp. Finner ingen settings for det.. Må jeg "hacke"? Dette tror jeg det er exchange serveren som bestemmer - så du må nok til med skitne triks for å komme utenom Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Noen som vet hvordna jeg får av den hersens telefonlåskoden når skjermen automatisk skrur seg av? Virker som om jeg MÅ ha på det når jeg har lagt til Exchange mail. Det stod i alle fall noe om det da jeg satt det opp. Finner ingen settings for det.. Må jeg "hacke"? Dette tror jeg det er exchange serveren som bestemmer - så du må nok til med skitne triks for å komme utenom Takk for respons. Det var et jævla herk. Skjønner meg ikke på denne funksjonen. Greit, det er sikkert og folk mister telefonene sine, noe som kan gå ut over sikkerheten til firmaet ditt. Men, sammen med automatisk lock på nyere telefoner (for å spare batteritid), så er dette en totalt frustrerende features som jeg anser som et stort problem. Da må man taste inn en 4-sifret kode hver gang man skal bruke telefonen, som kanskje er hvert 5. minutt, etter at den har idlet i 2. minutter og autolocket. Har imidlertid fikset dette nå, med hacks. Så da slipper jeg dette surret. Takk og pris. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 MobileBurn.com har postet en fin video-review av HD2 nå. Enjoy! Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Noen som kan si noe om kamera og batteritiden på den? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Noen som kan si noe om kamera og batteritiden på den? Kameraet er bra til å være HTC (5 mpx, dual LED flash), men selvsagt ikke en telefon du kjøper dersom du skal ha det beste kameraet. Batteritiden skal være bedre enn på tidligere modeller. Jeg hører 2-3 dager ved moderat bruk og 1 dag (minst) ved høyt bruk av wlan, gps, bluetooth etc. Kamera og batteritid er forsåvidt ett fett for meg, så lenge batteriet varer én dag. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Trenger ikke være et kameramonster Men at batteriet hvertfall holder en dag, og mer enn mellom 07 og 19 hadde vært nice Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sendingen er ankommet terminal og videresendt 16.11.2009 10:01 0024 OSLO .. Lover veldig bra.. :) Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sendingen er ankommet terminal og videresendt 16.11.2009 10:01 0024 OSLO .. Lover veldig bra.. :) Da kan du hente den snart Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sendingen er ankommet terminal og videresendt 16.11.2009 10:01 0024 OSLO .. Lover veldig bra.. :) Da kan du hente den snart Jepp! Lenge siden jeg har gleda meg så sykt mye til en ny telefon. Må bare bli ferdig med noe regnskap her først, så skal jeg bruke resten av dagen på å tukle med HD2'en. Lenke til kommentar
flubby Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som har hørt med Chess korti de forventer å få inn denne igjen? Eg bestlite sist torsdag, og nå er den vekke fra nettbutikken.. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som har hørt med Chess korti de forventer å få inn denne igjen? Eg bestlite sist torsdag, og nå er den vekke fra nettbutikken.. Om de bruker Moobi så er det nok rundt 30 novemeber, men det er nå bare å ringe til de å høre det. Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som har hørt med Chess korti de forventer å få inn denne igjen? Eg bestlite sist torsdag, og nå er den vekke fra nettbutikken.. Om de bruker Moobi så er det nok rundt 30 novemeber, men det er nå bare å ringe til de å høre det. Bestilte Htc Touch HD2 fra Ventelo den 5.nov. Fikk beskjed fra moobi (flere ganger) at telefonen skulle komme på lager den 13.11. På telefon fikk jeg faktisk beskjed at min bestilling var nr 125 av de bestillingene de hadde mottatt så langt. De skulle få inn 130 stk den første gangen (13.11) og flere telefoner både 20.11 og 30.11. Så kommer dagen (12.11) og jeg ser til min store glede på nett at venteleo/netcom osv har 90+ telefoner på lager. Dermed tenker jeg at det er logisk at de da har fått inn telefoner, og da så mange at de som er forhåndsbestilt blir sendt + at de har ytligere 90 telefoner tilgjengelig (siden disse visses på nettbutikkene som bruker moobi som leverandør). Jeg venter spent hele dagen på bekreftelse på sending av pakke, noe som uteblir.. Ringer derfor moobi på fredag den 13.11. Her får jeg beskjed om at jeg må vente til den 30.11. Så spør jeg om de ikke har fått inn telefoner I dag? Jeg får faktisk til slutt et svar der damen I telefonen sier at de ikke har mottatt noen telefoner I dag, men hun skal sjekke opp dette og sende meg en e-post om de hadde fått noen denne dagen (kun som info). Dette skjer selvfølgelig ikke.. Synes dette var utrolig dårlig av moobi… Men velger å vente på telefonen da prisen til Ventelo er langt lavere enn hva man får nå. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Da har jeg også fått min HTC HD2! For en telefon! Har såvidt rukket å pakke den opp, så jeg kommer med et mer grundig førsteinntrykk senere. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Da har jeg også fått min HTC HD2! For en telefon! Har såvidt rukket å pakke den opp, så jeg kommer med et mer grundig førsteinntrykk senere. Gratulerer dekar Du har ventet lenge, godt å høre at du har fått den. Selvom jeg har hatt telefonen noen dager, er jeg interessert i å høre om førsteinntrykket ditt. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg