rayman85 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Rutene hvor det går ann å srive i på en internet side er så små at jeg ikke ser hva jeg skriver. Feks. Når jeg skriver i denne tråden er det ok, men Emnetittel "ruta" er så liten at jeg ser ikke bokstavene engang. Å ruta hvor hvor jeg taster inn hva jeg vil søke på noe på google.no er også i mini størrelse. Endret 31. august 2009 av rayman85 Lenke til kommentar
rayman85 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Har nå funnet ut at feilen ligger i brukerkontoen min, å ikke i instillingene på internet explorer. Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Endret 31. august 2009 av rayman85 Lenke til kommentar
rayman85 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Ingen?? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du må ikke bare forstørre selve leseren da. Trykk og hold CTRL og skroll på musa så forminsker/øker størrelsen på leseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå