minimum payne Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 ja overskriften sier vel alt, hvordan lager man en god punch? jeg har brennevannet, så det er i box, men hva annet trenger jeg? alle gode oppskrifter mottas med takk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hmm min far lager punch ved å kjøpe vin i kartong og noen bokser med tutti frutti eller ka det nå heter og blander det sammen med mixer. Hmm dårlig forklart men det smaker himmelsk. Anyways hvis du søker i google finner du mange oppskrifter. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 fillern, jeg har jo brennevann her, og så sier du at jeg må kjøpe vin? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Mange oppskrifter: http://www.barkart.no/sider/punch.htm Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Noen som forbereder 16. ? :wink: Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Kjoep deg noen pasjonsfrukter, gule / groenne epler, og en pose kanel. Kok kanelen og la den trekke, sile saa kanelvannet(fra kanel-slimet). Skrell eplene og kap dem i kuber. La dem trekke sammen med brennevannet, kanelvannet, og innmaten i pasjonsfruktene. Saa er det bare aa helle oppi det du liker av utvanning - druejuice, drinkmixer, whotever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå