Carisma'03 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei. Har prøvd å lete etter billig Renati på nettet og i butikker på Lillestrøm men det billigste i Lillestrøm jeg fant lå på 169,- for en stykk Renati-boks. Er rimeligere tilbud på nettet men da må du jo betale frakt i tillegg, osv. Så jeg bare lurte på om noen veit om noen steder rundt i Lillestrøm området (evt. Skedsmokorset) som selger Renati-voks litt billigere? // Simen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Bor i veldig nær Lillestrøm selv, og det billigste jeg har sett er også 169,- Endret 31. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Bor i veldig nær Lillestrøm selv, og det billigste jeg har sett er også 169,- Ja det som heter "Drop In" (Vietnamesiske frisører) selger til 169,- Men det er fortsatt svindyrt for en så liten boks syns jeg. Takk for svar Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Tja, en boks holder jo en god stund, så 170 kroner hver andre eller tredje måned klarer de fleste å ta seg råd til. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Tja, en boks holder jo en god stund, så 170 kroner hver andre eller tredje måned klarer de fleste å ta seg råd til. En sånn liten boks? Jeg bruker hver dag, og har brukt opp en boks på 2-3 uker nå. Det er ikke det at jeg ikke har råd til det, men hvis jeg kan spare 50 til 70 kroner hver gang, så er det snakk om ganske mye penger i det lange løp...Skjønner? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Da burde du kutte ned på bruken. Fordi og bruke så mye voks er nok ikke bra for hodebunnen og håret. Eller så kan du kjøpe den sterkeste voksen (Rock Hard), så du ikke trenger så mye. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvis man bruker rock hard kan det også være en ide å la den tørke litt i hendene før man har den i håret, da gir den en litt mattere look og "stivere" resultat, hvis man er ute etter det Bare gni ut voksen i håndlflatene, vent 20-30 sek, bruk Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Hvis man bruker rock hard kan det også være en ide å la den tørke litt i hendene før man har den i håret, da gir den en litt mattere look og "stivere" resultat, hvis man er ute etter det Bare gni ut voksen i håndlflatene, vent 20-30 sek, bruk Aha Det lønner seg kanskje på Strong Hold også ell? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Sikkert verdt og prøve ut med Strong Hold også Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Jaja vi prøver Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nyinnkjøpt voks havner også et døgn i kjøleskapet før bruk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nyinnkjøpt voks havner også et døgn i kjøleskapet før bruk Hvorfor det? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg pleide å ha GelWax'en fra H&M i kjøleskapet en peridoe da jeg syntes den hadde bedre "hold" da... Men med Renati veit jeg ikke. Jeg lurer også på hvorfor...? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ved å legge den i kjøleskapet blir den litt hardere. Man kan også la den stå litt uten lokk. Dere har sikkert merket at det er relativt stor forskjell på ny boks og en som snart er tom? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Ved å legge den i kjøleskapet blir den litt hardere. Man kan også la den stå litt uten lokk. Dere har sikkert merket at det er relativt stor forskjell på ny boks og en som snart er tom? Ja det har jeg merket ass. GelWax'en er jo mer gele mot slutten :/ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Istedenfor aa bruke saa mye voks hver gang, vil jeg anbefale deg aa bruke haarspray ogsaa. Det blir billigere i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå